piatok 11. októbra 2013

Kto vyhral v Gliss Kur Giveaway?


Kedže včera skončila giveaway s Gliss Kur, dnes by sa patrilo vyhlásiť dve víťazky. Pre jednu z Vás som si pripravila Olejový elixír na ochranu farby pre hebké, žiarivé vlasy a pre druhú vyžrebovanú zase Okamžitú regeneračnú masku s ošetrujúcim sérom. Keďže dnes som bola v práci na porade a v meste, nestíhala by som natočiť video so žrebovaním a tak som si pomohla rendom generátorom zo stránky www.trendbook.cz . Žrebovala som zo 41 komentárov, keďže jeden bol zdvojený a ukazovalo mi tak komentárov 42.  Len pre poriadok :)



Olejový elixír na ochranu farby pre hebké, žiarivé vlasy bude od dnes patriť ...

Okamžitú regeneračnú masku s ošetrujúcim sérom zašlem ...
Dievčatá, ja Vás poprosím, aby ste mi do pondelka poslali na môj mail svoje adresy, aby som Vám čím skôr mohla výhry zaslať. Dúfam, že sa tešíte a tým čo sa nepodarilo vyhrať, nemusíte smútiť pretože už teraz pripravujem článok a giveaway, o produkty ktoré Vás podržia v stresových momentoch, pri skúškach, alebo plesoch, oslavách - už žiadne mapy. Zatiaľ môžete hádať čo to bude.

1 komentár:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...