piatok 18. júla 2014

Priveľa sprcháčov na jednu kúpelňu

Nezľaknite sa, toto nie je moja momentálna zbierka, ale sprcháčov, ktoré práve používam, ale čo nespraví blogerka pre článok :D Ziaja a Lactovit sú už spotrebované a tak isto som tu chcela pridať tri Dermacol Aroma Rituals sprcháče, ale to by som už fakt nemala kam odkladať. A zase nestihla som ich pred vyhodením odfotiť tak ako tieto dve. Som strašná. Ale ako tak porovnávam, tak som zaťažená na zelenú a oranžovú farbu. Asi podvedome si vyberám takéto produkty, pretože mi pripadajú svieže, voňavé a také fresh.

Naposledy ste  na blogu mohli čítať recenziu na Ziaja produkty a medzi nimi bol aj tento olivový sprcháč, ktorý som vychválila ako sa len dalo. Nič sa nezmenilo a stále to bude môj grécky voňavý úlet, ku ktorému sa budem rada vracať. 
O tejto značke som veľa čítala na blogoch, videla som sú v drogérii až nakoniec nastal čas, že sprcháč sa minul a ja som už rovno s ním kúpila aj telové mlieko lactovit. Vôňa je pre mňa veľmi známa, pripomína mi detské telové mlieko alebo olej, ktorým som bola natieraná ako dieťa na pláži v Bulharsku :D muselo byť dobre keď si to pamätám doteraz, aj keď pravdupovediac, ja si pamätám veľa a ak je to spojené s vôňou pamätám si to ešte intenzívnejšie. Sprchový gél vyzerá presne tak, ako keby ste sa kúpali v mlieku. Má smotanovejšiu konzistenciu, výraznejšiu vôňu, narozdiel od mlieka pení a olejová konzistencia pleť príjemne hydratuje. Samotná vôňa sprchového gélu sa znásobí po nanesení telového mlieka. Milujem tu vôňu - je taká domáca, detská a výživná.  
Tento sprcháč som si bola viac menej nútená kúpiť, keď som bola v Prahe, pretože to čo som mala na hoteli mi nestačilo. A som celkom rada, že som si ho zobrala. Na Slovensku som ho ešte nehľadal, takže neviem či ho tu už v dmku majú a za koľko. Kombinácia hrozna a pistácie je na nezaplatenie a na rozdiel od ostatných sprchových gélov, o ktorých tu píšem je hutnej, krémovej konzistencie s olejovým základom, čo sa dosť podobá mliekam do sprchy. Krásna vôňa, ale žiadna pena. 
Radox spechové gély som už na blogu recenzovala, a odvtedy sa zmenilo len to, že som vyskúšala viac a viac vôni a konzistencíí. Tento krát som siahla aj po pánskom, ale to len z toho dôvodu, že mám túto vôňu rada po cviční, potom si prídem taká vyšportovaná :D Dámsku pomarančovo mliečnu vôňu zase rada použijem ráno pred prácou, aby som sa naštartovala na nový deň. Nelogické ale prečo nie. Penivosť je skvela, so špongiou alebo bez, a vôňa je tak isto dostatočne intenzívna. 
No a nakoniec Dermacol Aroma Ritual sprchové gély. Krásna vôňa počas aj po sprchovaní, len si myslím, že sa veľmi skoro minuli :) Všetky tri sú gélové a priehľadné a jedine v týchto troch variantach mne najviac voňajúce. Keď ich tu mám takto vedľa seba nie som si istá, ktorý bol môj naj, ale keďže som mala naposledy pistáciový, tak k tomu by som sa aj vrátil. Pistáciu veľmi môžem v akomkoľvek využití či skupenstve :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...