sobota 31. januára 2015

Show me Hollywood - AVON

AVON minulý rok predstavil rad Hollywood, kedy som Vám zrecenzovala 3 laky na nechty, ktoré podľa mňa neboli v odtieňoch Hallywoodu, ale kvalitou sa k nemu radili :) Dnes som sa rozhodla doplniť Hollywood rad o recenziu trblietaveho púdru, tužky na oči a rúžov. Podľa toho ako si všímate moje recenzie, tak sa skôr sústredím práve na tie rúže - je to moja slabosť a závislosť :)
 
Začnem radšej tým čo nepatrí medzi kozmeticke produkty, ktoré by som používala pravidelne a to je trblietavý púder a čierna tužka na oči. Môže sa zdať, že aspoň tá tužka by mi mohla byť blízka, ale od nej som upustila asi ešte na strednej :) v rámci akéhokoľvek líčenia okrem dymového mi príde príliž ťažká a radšej ju zamieňam za hnedú, a popravde nemám typ viečka na ktorom by sa vynímala akákoľvek linka nad či pod. 

Tužke bolo v niektorých recenziách vyčítane, že nedobre kreslí a že je tvrdá na viečko. To by som ja zase netvrdila. Naniesť tužku bolo jednoduché a dopomohol k tomu aj jej samotný tvar, pretože ako môžete vidieť je šikmo rezaná. A vlastne po celej dĺžke ma plochý, hranatý tvar - retro. Čo sa týka samotnej výdrže, toto Vám ja povedať neviem. To si radšej prečítajte inde. Mne sa tužka otláča či je, či nie je vodeodolná alebo akákoľvek. Takže kritiku alebo chválu v tomto smere odo mňa nečakajte :) Prepáčte.
A teraz trblietavý púder - ach. Na mňa je to príliš veľa trblietok naraz. Rada som ho používala v období Vianoc a Nového roku -  večer a jemne - do oblastí lícnych kostí spolu s kontúrovacím púdrom. Ale v tomto prípade je menej viac. Neviem si ho predstaviť použiť na celú tvár - veď to nejde. Možno ešte dekolt, ale v rámci Hollywood looku, by som privítala pekne matujúci púder, alebo nejakú Marilyn lícenku. Zaujímavé je, že keď som čítala iné recenzie, tak tam práve bol tento púder chválený pred tužkou. No mne sa zdá, že celkom dosť práši a ťažšie sa nanáša aj so štetcom. Teda mňa veľmi nepresvedčil.


No a teraz k tej kretívnejšej a farebnejšej časti recenzie. Hollywood rúže na pery vyšli rovnako v troch odtieňoch, ale narozdiel od lakov na nechty sú o niečo zmyselnejšie. Pre mňa Hollywood aspoň ten starý glamour, predstavuje výrazná červena na perách, čierna linka a dokonalé obočie, vlasy po ramená v dokonalej vlne. Hollywood rúže tak majú za úlohu vyšperkovať celý look.   
V AVON ponuke boli v troch odtieňoch a to zľava Hollywood Siren, Starlet Glamour a Show Business.  Oba červené rúže majú sýtu, plnú farbu, ktorá je lesklá a veľmi ľahko sa nanáša na pery. Samozrejme jej výdrž nie je dokonalá, ale to ani nesľubujú. Skúšala som ich použiť aj v kombinácii s podkladom na pery, ale práveže to uberalo na ich sýtosti. Dokonalú výdrž a efekt majú v spojení s tužkou na pery, ktorou najprv vykreslíte obrysy a následne vyplníte celé pery - to poslúži ako matný podklad, na ktorom väčšina rúžov vydrží dlhšie ako obvykle. 

Ja som si najviac obľúbila, ten najprovokatívnejší a najvýraznejší z trojice a to Hollywood Siren. Aký dokonalý názov. Zbožňujem, keď názov vykresľuje odtieň. Vždy sa mi to páčilo aj pri výbere farby na vlasy, ale časom sa asi každá naučila, že nie vždy každá čokoládová je krásnou hnedou ale len čiernou a inak to nebude, kým nepôjdete ku kaderníče a nepoviete jej aký odtieň vlastne chcete. Ale odbočila som :) Čo sa týka výberu dekoratívnej kozmetiky, určite najprv uprednostním odtieň pred názvom, ale vždy sa mi páčila ta predstava tvorivej práce, toho kto vymýšľa tie názvy :D
Prvý som testovala jemný a skôr pomádový odtieň Starlet Glamour. Na denné nosenie je ako stvorený. Pery sú hydratované a jemne kryté zlatistým odtieňom.

Druhý odtieň, Show Business je skôr fuxiová, než sa zdá na prvý pohľad. Pekne vynikne pri svetlej pleti, ale treba s ňou pracovať opatrne, aby Vám neostala nejaká tá farba na zuboch :D Pri takýchto sýtych a výrazných odtieňoch nepreferujem silne hydratačné a lesklé rúže ako sú tieto, aj keď je finálny výsledok skvelý, ale starostlivosť o nich počas dňa dá zabrať. Preto je lepšie a kvalitnejšie naniesť rúž prvý krát a potom len skontrolovať sem tam čo treba doplniť. Ja vždy začínam tužkou na pery, po prvej vrstve si pery otlačím do papierovej servítky, jemne prepúdrujem a nanesiem poslednú vrstvu. Pre dokonalý výsledok je určite lepšie rúž nanášať štetcom. 

A najobľúbenejšie na záver, ako čerešnička na torte je pre mňa odtieň Hollywood Siren. Silný a výrazný , skoro krvavý odtieň, ktorý vynikne v tomto zasneženom počasí. Toto je odtieň, ktorý dokonale vystihol myšlienku Hollywoodu. Jednoduchý make up, prípadne linka ťahaná vrchným viečkom a to celé doplnené Hollywood Siren spraví aj zo šedej nenápadnej myšky tú správnu Hollywood star. Ja tento odtieň milujem. A čo vy? Aký odtieň podľa Vás vystihnuje Hollywood.


4 komentáre:

  1. ten posledný rúž je krásny a veľmi ti pristane :)
    na púder som zas ja čítala samé zlé recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. súhlasím, posledný rúž je najkrajší a hodí sa ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne odstiny rtenek.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeraju zaujimavo :) Najviac ma zaujal ten zlatisty..je to odtien, o ktorom by som si skoro ani nemyslela, ze bude niekomu slusat :D A hla..tebe to fakt sekne!
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...