nedeľa 2. decembra 2012

I´m Singing in the Snow



Už si sa boli pozrieť na Vianočné trhy? Ja som chcela ísť hneď na otvorenie, ale tak tento rok mi to nevyšlo ... veď nevadí ... aj prvá adventná nedeľa sa počíta. Bratislavské Vianočné trhy začali oproti tým košickým asi o mesiac skôr. Myslím, že vianočnú náladu si treba užívať čo najdlhšie a bratislavské trhy to určite vedia (okrem vysokých tržieb) :)

Okrem množstva stánkov s medovinou, punčom, klobásami, cigánskou a trhovými vecičkami, v Bratislave nájdete, možno nie až tak veľký vianočný stromček, ktorý však večer veľmi pekne svieti a tiež veľké klzisko, na ktorom je neustále rušno :)

Dnes sme sa s pretty boyom vybrali, že si prvú adventnú nedeľu spríjemníme na trhoch spolu s medovinou a predvianočnou náladou, ktorá sa tiahne celým mestom. Hneď z kraja, čo sme len vstúpili do toho adventného zhonu nás odchytila STVčka :D snažili sme sa mikrofónu ako tak vyhnúť, ale neodolala som :D
Mali na mňa jedinú otázočku, a to, čo pre mňa znamená prvá adventná nedeľa ... možno keby som sa o tom s pretty boyom ráno nebavila, že začal advent, a patrilo by sa zapáliť prvú sviečku, tak možno nad odpoveďou aj zaváham. A tak hneď na jeden nádych som odpovedala, že prvá adventná nedeľa je pre mňa čas strávený s rodinou, zapálenie prvej adventnej sviečky a to, že do Vianoc sú už len štyri nedele

Neskôr som sa dozvedela, že rovno tento záber so mnou bol odvysielaný v televíznych novinách o siedmej na STV1 :D sranda ... ja som to nevidela, ale pozriem si to určite v archíve ... 

No a teda po mojom "televíznom debute" sme sa vybrali omrknúť čo chutné majú v stánkoch. To všetko čo sa nám podarilo ochutnať a nakúpiť bolo dokonalé. Ochutnali sme naše obľúbené prevarené devínske ríbezľové víno, ktoré sme si zobrali aj so sebou. Okrem toho sme sa nechali zlákať, lesným medíkom a ručne robenými prírodnými mydielkami z ovčieho mlieka s vôňou citrusov a granátového jablka. Vôňa je to neskutočná. Jedná báseň :D Inak ak máte záujem tak mydielka si môžete kúpiť na stránke www.florexnatur.eu .

Na ceste domov, sme sa zastavili aj v Auparku, kde sa mi v Tchibo namiesto kávy so sebou podarilo kúpiť  kávu so sebou :D Ako to? No jednoducho sme sa nejako nepochopili a kúpila som 250g namletej Cafe Crema ... nevadí, aspoň to budem mať na dlhšie ... doma sa mi už aj tak míňala :)  

Okrem toho som sa nemohla vyhnuť DMku, kde som našla skvelú ponuku od Rimmel, kde za 9,99 € si môžete zadovážiť make-up MATCH Perfection+Fix&Perfect Pro primer. Myslím, že to je dokonalá cena za takúto kombináciu, keď samotný primer stojí niečo okolo 7 alebo 8€. A už mi aj chýbala vôňa týchto make-upov, ktorými je táto značka charakteristická :) Ešte som šahla do stojana s Dermacolom, zobralal si svoj obľúbený "čipokový" púder a utekali sme domov. 

Ešte sme sa zastavili v Bille, kde sme pokupili drobnosti na večeru a samozrejme ako rozbehnutá shopaholička, som si musela kúpiť moju obľúbenú zimnú pomádu Vitalos s arómou lesných jahôd. Najlepšie na týchto pomádach je ich mäkkosť a ako sa dokonale pri dotyku s perami rozplýva na pokožke. Môžem jedine odporúčať. Tieto pomády, som dostala raz na testovanie, a jedine v Bille som ich vedela potom aj zakúpiť. Čo ma dosť prekvapilo :D Viac produktov nájdete na stránke Vitalos



A aby som celkom nezabudla, tento týždeň sa mi podarilo zadovážiť si cennú "blogérsku" knihu, ktorá je mojim predčasným vianočným darčekom. A to je Krásna Tvář od Scotta Barnesa ... Som ňou nadšená a určite ani do Vianoc ju celú poriadne nepreštudujem :)


A nezabudnite na to, že dnes je prvá adventná nedeľa ... takže zapáľte prvú sviečku na adventnom venci :)



4 komentáre:

  1. tú knihu by som raz chcela už som o nej veľa počula, musí byť fáákt super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tie trhy si ma uz naozaj nalakala. Stale si ich navstevu nechavam v zalohe...lebo sa taak tesim! :)
    A dakujem za link na mna u teba ♥ :) velmi ma to potesilo.
    Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej, ja sa na trhy chystám v sobotu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...