piatok 11. januára 2013

Dúhova pokladnica č. 5 (L´oreal 210 Shocking Pink)


K tejto značke laku som sa prvýkrát dostala v Prahe na školení aka druhé kolo súťaže, ktorá nebola len o šikovnosti :D alebo bola? :D Dostala som svetlo ružový romantický lak, ktorý bol ako stvorený pre jemné dokončenie romantického vzhľadu. Nemám ho síce ešte nafotený, ale nevadí, veď času dosť. Možno hneď za týmto príspevkom pridam fotos ako tento lak vyzerá. Avšak späť k 210ke.

Dostala som ho ako jeden z narodeninových darčekov od pretty boya. Farba je krásna sýta ružová, dokonalá na leto ale aj na oživenie zimných dni :)

Sama by som si asi tento lak nekúpila, kedže som skeptik :D ale keďže som ho dostala ako darček aj prvý krát aj druhý krát, teraz viem, že keď mi bude chýbať nejaký zaujímavý odtieň tak si ho určite kúpim už aj sama :)




Dokonalosťou tohto laku je, že sa nelúpe, nepraska, nebublinkuje, celkom slušne schne a leskne sa aj bez toho aby ste lak prelakovali, ešte nejakým iným.

Teraz ho mám už asi týždeň a jediné čo sa stalo tak sa mi ošúchali špičky nechtov, čo si ani nevšimnete ak sa na nechty veľmi nezapozeráte.

Tieto laky sú asi novinkou z radu L´oreal, pretože sú balené v menších fľaštičkách ale zase za vyššiu cenu ako u iných lakov, ktoré samozrejme majú väčší obsah ale nižšiu kvalitu.

Tomuto malému zázraku dávam určite 5 purpuriek. Dala by som aj viacej, ale na čo :) Keď ho vyskúšate pochopíte samé, že je veľmi šikovný, môžete si ho hodiť do kozmetickej taštičky, zobrať na cestu, a aj vás po týždni jeden odtieň neprejde, nechtíky si dolakujete, a tvárite sa ako by sa ani nič nestalo :)



Zaručená dokonalá manikúra, pretože ako sa vraví v L´oreal "Vy za to stojíte".


4 komentáre:

  1. Jakmile jde o laky, jsem ve svém živlu.. jsem maniak na laky na nehty:D!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoj článok je veľmi chutne,výstižne a zrozumiteľne napísaný. U mňa za 5 hviezdičiek ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá úplne lahodne! aj ja chcem takýto dostať :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem tieto laky, aj teraz mám jeden z nich na sebe. Môžem ich len odporúčať!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...