sobota 19. januára 2013

Wake me up in Spring


Áno, verejne sa priznávam a nehambím sa za to, ale dostala som sa do štádia a už je to pár rokov, kedy som si uvedomila, že zima je totálne zbytočné obdobie, a radšej by som túto ročnú etapu strávila niekde, kde sneh nepoznajú, ale zase netrpia  extrémnymi horúčavami. Nie som vôbec náročná, ale načo je už dobrý sneh. Pre efekt Vianoc, si môžem bielym sprejom na okno vytvoriť ilúziu snehu, uvariť kakao a ozdobiť stromček. Uvedomujem si, že už nie som dieťa a sneh ma tak neberie, aby som si postavila snehuliaka, sánkovala sa a stavala snehové bunkre. Áno, jeden deň by mi na toto všetko stačilo, ale nie nekonečné mesiace, ktoré nemajú konca a sú sprevádzané, mrznutím prstov, snehom v topánkach, odmŕzaním uší a borením sa závejmi z neočistených chodníkov. 

A preto som sa rozhodla, že toto obdobie jednoducho odignorujem a začnem žiť predstavou prichádzajúcej jari a leta. Dúfam, že sa tu nájde pár mne podobných stúpencov týchto príjemných období :)










2 komentáre:

  1. som na tom presne tak isto ako ty..zima mi uz par rokov ide strasne na nervy a prestala som chapat jej vyznam..podla mna by mal byt sneh len 24-26 december, nech mame biele vianoce a stacilo :) mozne je ze by som zimu vnimala, inac keby som lyzovala alebo boardovala, ale to ma vobec nebavi :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...