streda 27. februára 2013

Schwarzkopf taft s keratinom na tretiu


V dnešnej recenzii vám predstavím troch keratínom nabitých taft pomocníkov - lak na vlasy, penové tužidlo, stylingový sprej a to všetko s extra silnou fixáciou. Osobne dosť často používam taft penové tužidlo a sem tam ak je potrebné tak aj lak na vlasy, ale až teraz som sa dostala k tejto šikovnej keratínovej rade, ktorá  je fakt výborná a FYI fantasticky vonia :) Veľmi som si z tejto rady obľúbila stylingový sprej, ktorý podľa mňa do istej miery spája funkciu  tužidla a  laku. 



Taft Ceratin Complete je celkom prvý stylingový rad značky Schwarzkopf s tekutým keratínom.
Charakteristickými znakom je: POSILNENIE, 48-HODINOVÁ FIXÁCIA, TEKUTÝ KERATÍN ... 
Na základe tekutého keratínu je postavený aj Glis Kur balzám, ktorý som vám predstavila v nedávnej recenzii, ktorú môžete nájsť TU.

Tak ako som vám vravela obľubujem všetko čo obsahuje oleje, pretože mi to dáva pocit, že vlasy sú potom lesklejšie a zdravšie. Tekutý keratín sa tvári podobne ako olej a fakt vám môžem povedať, že nikdy som nemala také pekné vlasy ako teraz. Keď použijem Keratín Complete penové tužidlo alebo Keratin Blow Dry Energizer stylingový sprej, moje vlasý sú pekne nadýchané, nie sú pricapené na hlave, lesknú sa a majú objem. Keratín Complete lak na vlasy je skvelým finisherom jednoduchých ale aj zložitých účesov. Ja ho používam vtedy, keď si rozhodnem, že prišiel čas na kučery. 

Vlasy si umyjem, potom ich vysuším uterákom a následne použijem kombináciu tužidlo + lak alebo sprej + lak. Vlasy sú skvelé a držia fakt dlho a myslím, že to kľudne môže byť aj tých sľubovaných 48 hodín. U mňa je to tak, že väčšinou na druhý deň si dám nakulmované vlásky no copu a kučierky mi už len vytŕčajú z gumičky :)


Keratin Blow Dry Energizer stylingový sprej sľubuje okrem iného čo som spomínala aj viditeľný objem od korienkov, ktorý aj spĺňa a pre to ho rada používam aj vtedy, keď si vlasy chystám prežehliť. Vlasy majú objem a zároveň sú rovné, takže nepôsobia unavene.

Keratín Complete penové tužidlo vlasy posilní a zafixuje. Nezlepuje ich, ale ak ho použijete priveľa a potom vlasy neupravíte, ako napr. vyfúkanim cez kefu, natočením alebo vyžehlením, môžu pôsobiť sucho. Takže bacha :) 

Keratín Complete lak vlasy zafixuje, ale nezlepí. Samozrejme lak nestriekame blízko pri vlasoch :D inak sa naozaj zlepia. Mne sa na ňom páči, že nevytvára na vlasoch "prachový efekt", keď uschne a tiež sa pekne z vlasov vyčeše.

Keratín Complete taft ma veľmi potešil, takže nemôžem dať nič iné ako 5 purpuriek za keratín, posilnenie, fixáciu, objem a nezlepenie vlasov :) a bonusom je príjemná parfumácia.


Ambasádorkou produktov taft  a tiež aj recenzovaného radu Keratin Complete je modelka Heidy Klum. 
Ako sa vám páči reklama?

2 komentáre:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...