štvrtok 28. februára 2013

Vyhodnotenie Essence & Brown Giveaway


Ahojte. 
Takže dnes okrem toho, že sa skončil najkratší mesiac v roku, skončila sa aj moja giveaway Essence & Brown  o krásny lak a knihu. Som rada, že sa vás toľko nazbieralo a verím, že vás bude viac a viac. Tento mesiac sa mi podarilo zorganizovať dokonca až dve giveaway, čo sa mi ešte nestalo, ale ak mám možnosť rada :) Takže takýto rozdávaci mesiac si určite ešte zopakujem. Pár vecí sa mi nazbieralo, ktoré by som vám takto rada povenovala, takže jediné čo vám ostáva je byť mojim pravidelným nenúteným čitateľom a dozviete sa všetko včas :) Poprípade mi aj do komentárov alebo na môj ask.fm môžete písať o čo by ste si rady zasúťažili, alebo či by ste mali záujem aj o iný spôsob rozdávačiek.


A víťazným komentárom sa stáva komentár číslo 21 od Simonky. Gratulujem :)



Všetkým vám prajem ešte pekný zvyšok februára :)

4 komentáre:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...