utorok 14. mája 2013

L´oreal Sublime Mousse 400 Pure Dark Brown - Hair Coloring


Už dlho som sem nepridala, príspevok ako som na tom s farbami na vlasy, a ako ma poznáte, tak stále je to iný odtieň, ktorý vyskúšam. A opäť to nebolo inak. Keďže farba, ktorá sa tvári ako trváca (penová Loreal) sa mi vymyla, o ktorej ste si už prečítali TU, rozhodla som sa opäť vyskúšať ďalšiu a o odtieň tmavšiu. Aby nedošlo k omylu tak túto farbu môžete nájsť na nete alebo v obchodoch pod číslom 40 alebo 400, čo je len nové označenie. Keďže si chcem upraviť farbu do jednotného odtieňa, tak aj pre to používam teraz poslednú dobu nulkové farby, kde prvé číslo určuje farbu a ostatné čísla zase odlesky.

L´oreal vám už predstavovať nemusím, viete, že tieto farby mám veľmi rada a aj keď sa tieto vymývajú som s nimi spokojná. Vlasy sa lesknú, nie sú suché a nemusím sa báť, že mi tmavé alebo nebodaj čierne ostanú navždy :) A som veľmi rada, že práve tieto články o mojich vlasových experimentoch sú najčítanejšie :) Tak verím, že sa buď inšpirujete, alebo poprípade vyhnete odtieňu, ktorý by ste nechceli na svojich vláskoch. 

Obsah škatuľky. Dvojku vlejete do jednotky, jednotku uzavriete pumpičkou, 5x otočíte, navlečiete asi najlepšie rukavice, ktoré nájdete pri farbách v drogérke a už len dávkujete farbu ako tužidlo.

Na tejto fotke veľmi dobre vidno, ako sa mi predchádzajúca farba vymyla, čo je skoro farba, akú som mala pred farbením s číslom 50. Ja neviem čo to mám s vlasmi a prečo sa mi vymývajú do tohto odtieňu :D Asi to bude prekliatie zo Schwarzkopf farbenia. Neopakuje takú chybu ako som spravila ja :D Lebo ani neviem prečo budete takéto melírovane, aj keď ja som mala melír naposledy strááášne dlho.

Ako funguje fľaštička, som vám už písala v minulom článku :)


A toto je finálne porovnanie pre a po farbení na prirodzenom svetle. Myslím, že výsledok je úžasný a totožný s tým čo ponúka obrázok na škatuľke. Mono na ďalšej fotke sa zdá, že vlasy sú čierne ale nie je to tak, sú fakt pekne tmavo hnedé, ktoré na slnku vyzerajú super.

A tu pre porovnanie dosť viditeľný rozdiel medzi odtieňom 500 a 400.

Tak dúfam, že sa vám toto porovnanie a výsledok páčia. Toto nie je určite moje posledné farbenie, a aj máte nejaké otázky, kľude mi ich môžete posielať. Rada vám poradím, preto že to čo som už ja vyskúšala, vám nepovie žiadna teta v drogérky :D A to viem určite, pretože s jednou som si už názory v predajni vymieňala, keď ma presviedčala o svojom, že semipermanentná farba je trváca a tak podobne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...