pondelok 13. mája 2013

L´oreal Sublime Mousse 500 Pure Brown - Hair Coloring


Toto farbenie je síce už dávnejšie, ale neodpustila by som si, keby som vám neukázala, aký výsledok s ním dosiahnete, ako som to tu vždy robila a robiť budem :) 

Ďalší príspevok (v utorok) bude o farbení s farbou o odtieň tmavšou a uvidíte aký je to rozdiel, aj keď sa to možno hneď tak nepozná. Toto je číslo 50 alebo niekedy aj 500, číže čistá hnedá farba, ktorá je svetlejšia ako 40 alebo 400.

Určite si ešte pozriem, čo ponúkajú L´oreal Sublime Mousse a možno keď mi farba zoslábne a vymyje sa, vsadím na letný ombré účes s novou farbou L´oreal Préférence Wild Ombre, ktorý nájdete v obchode v troch odtieňoch.

Ale zatiaľ nebudem predbiehať,  pretože mám na vlasoch silnejší odtieň ako je táto 50 Pure Brown, a ešte si počkám kým sa vymyje, aj keď je podľa zaradenia trváca :)

Pred tým som vždy zvykla používať od L´orealu Casting Creme Gloss, ale tie ako semipermanenté sa vymývali ešte skôr, ako tieto penové farby a robili ešte väčší bordel. S penou sa až tak nezababrete, ak samozrejme nebudete farbiť všetko okolo okrem vlasov :) Ja mám vlasy dlhé pod ramená, skoro pod lopatky a zvyknem používať len jednu škatuľku, aj keď si už pomaly začínam myslieť, že budem musieť použiť dve balenia alebo vlasy skrátiť. 

Ak ste zvedavé na moje predchádzajúce farbenia, tak si určite pozriete záložku L´oreal, hore pod názvom blogu :)


Obsah škatuľky je vždy rovnaký samozrejme :)
Do nádobky číslo 1 vlejete obsah nádobky číslo 2 a 5x nádobku otočíte. Žiadné prudké a chaotické pohyby nie sú potrebné
A toto vám potom "vypadne" z nádobky :D a môžete začať s farbením.
Pred a Po
A toto je už výsledná farba pri viacerých svetelných podmienkach :) Prve dve sú prirodzené svetlo a posledná je už blesk počas dňa.
Milujem lesk, ktorý L´oreal poskytuje, jediné čo ma však prekvapuje je to, že sa aj táto farba vymýva. Veľmi pekný odtieň ja táto 50 Pure Brown. Taká hnedá a jemne čokoládová a tmavá zároveň. Veľmi zaujímavý výsledok.

1 komentár:

  1. chytilo ti to velmi pekne, taka prirodzena hneda farba. co si pamatam, tak mne taketo odtiene z drogerky vacsinou chytali az do cierna.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...