pondelok 30. septembra 2013

Radox Feel Good Fragnance


Ták a opäť sú tu Vaše obľúbené recenzie a zároveň vo väčšine prípadov odporúčania, čo by ste mali skúsiť. A Radox sprchové gély to určite sú. Ak sa mám priznať, tak som si veľmi túto značku v drogérkach nevšímala, ale po oslovení na recenziu, som si povedala, veď prečo nie. Som veľmi rada, že som to neodmietla, pretože odvtedy, musím mať na poličke v kúpelní aspoň jeden sprchový gél Radox, ktorý mi každý deň robí radosť :) Áno, patrím k tým maniačkam, ktoré používajú aj dva, tri sprchové gély naraz, podobne ako krémy, pleťové vody, odličovače, make-upy ... 
  

Na testovanie som dostala tri sprchové gély a ešte pár iných produktov, ktoré spomeniem, buď v iných recenziách, alebo ich ponúknem Vám, v nejakej predvianočnej giveaway. Ako ste si už mohli všimnúť, tak sa vyžívam v názvoch, ktoré sú priradené k jednotlivým produktom a tieto tri to fakt vystihuje. Tak začnem zľava: Sooth Upokojujúca zmes s vanilkou a zázvorom, Relax Upokojujúca zmes s levanduľou a leknom a nakoniec Milk & Berries Upokojujúca zmes s mliekom a plodmi červeného ovocia. Lahoda pre oči,  uši, fantáziu a pokožku :)


žltý gél, ktorý má sladkú prenikavú vôňu vanilky a zázvoru

biely krémvitý gél, ktorý zanecháva pokožku jenú a voňabu po červenom ovocí

fialový priehľadný gél s intenzívnou kvetovou vôňou

Veľmi som si obľúbila tieto krásne sýto parfúmované sprcháče. V drogérkach nájdete tieto 250 ml balenia v rôznych variantách ako pre ženy tak aj pre mužov, takže verím, že sa v nich každý nájde. A cena? Do 2 €, čo si myslím je úžasné. Narozdiel od iných sprcháčov, majú fakt typickú vôňu, ktorá je reprezentovaná názvom na obale. Keď som prvý krát skúsila kombináciu vanilky a zázvoru, nechcela som výjsť zo sprchy :) Radox príjemne osvieži, uvolní a zanechá príjemnú pokožku a jemnú sviežu vôňu po osprchovaní.


Osobne som si asi najviac obľubila kombináciu vanilka a zázvor, pretože je veľmi príjemná, nenútená a taká podľa mojej chuti :D Ako viem vysvtlenie hodné ženy, ale tak čo spravím, keď proste zbožňujem voňavé veci :)

Bola by som fakt hlúpa, ak by som uvažovala nad tým, že by som týmto doslova chutným sprcháčom dala menej ak 5 purpuriek. Kľuďne by som im dala aj viac, a ešte raz toľko :D Proste má pobláznili, ošálili, získali si ma. Takže okrem ovocnej bomby v podobe čerstvého ovocia si doprajte sprchu s Feel Good Fragnance od Radoxu, ktorý Vám dodá energie ako žiaden iný. Možno preháňam, ale kľuďne si môžete myslieť čo chcete. Same sa presvedčíte, ak zájdete do drogérky a vyberiete si tú svoju najobľúbenejšiu kombináciu. Neverím, že sa Vám na Radox sprcháčoch bude niečo nepáčiť. Pretože to sa nedá.

3 komentáre:

  1. Rada by som vyskúšala všetky :) zaujalo ma najmä to červené ovocie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten jahôdkový zbožňujem :)

    Pozývam ťa na Giveaway - Rexona Maximum Protection - končí dnes večer dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj! :) Tieto prípravky Radox už dlho propagujú v televízii. No mňa nijako nezaujali. Ale vďaka tvojej recenzii ich určite vyskúšam! ;) BLOG: http://blogofthebeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...