utorok 17. decembra 2013

Kam zmizli moji GFC followeri?


Od rána neviem nájsť na svojom blogu gadget s GFC followermi? Googlila som, hľadala som na rôznych fórach, v komentároch, až pred chvíľou sa mi to konečne podarilo. Mám liek :D Pomohol mi článok od http://rebecca-gatheryeroses.blogspot.sk/ , ktorá mala tento problém minulý rok. Veľmi pekne jej za to ďakujem. Síce neviem čo presne sa to deje s bloggerom, ale je na to riešenie. Kedže som nepokojná duša a rada mám veci dotiahnuté dokonca, tak  som hľadala dovtedy kým som neprišla na to, ako to celé opraviť. A pre to aj pre Vás, ktoré ste sa stali obeťou internetového škriatka, mám návod ako opäť zviditeľniť celý GFC gadget.


1. Dostante sa k nastaveniam blogu
2. Teraz bude dôležité, aby ste zmenili adresu blogu - stačí nepatrná zmena, napr. pridať písmenko a uložiť

3. Teraz sa odhláste a znova prihláste
4. GFC gadget by mal byť späť (dokonca mi ho už ukazuje aj na blogoch, kde som ho nevidela)
5. Opäť sa dostaňte cez nastavenia k zmene názvu blogu a opravte ho na pôvodný

Najprv som sa bála, že stratím niečo z blogu, keď prepíšem jeho adresu, ale všetko je teraz v poriadku a vy všetci, ktorí ma sledujete cez GFC, ste opäť na stránke. Dúfam, že ak aj vy máte tento technický problém, tak Vám môj rýchly návod pomohol Poprípade sa mi ozvite, rada poradím :) 

13 komentárov:

  1. A já už myslela, že mě vysvobodíš!!
    Achjo, ani tohle u mě nefunguje:(
    Já jsem přednedávnem gadget z blogu smazala, a když jsem ho chtěla přidat zpět, tak to prostě nefunguje, blogger mi píše "opravte chyby na formuláři" . To už fakt nevím jak to dát dokupy:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ty si ho zmazala z HTML kódu? ako myslím, že ani to by nebol problém nahodiť, treba len nájsť správny kod a vložiť ho do štruktúry blogu - ja som týmto článkom chcela najmä vyriešiť to hormadné miznutie tohto gadgetu zo všetkých najmä slovenských blogov

      Odstrániť
    2. Já s HTML vůbec nedělám, ten gadgt jsem smazala jako každej jinej no. A nechápu proč mi nejdou vratit. Potřebuju nějakou dobrou duši aby mi poradil, s HTML vubec neumím..

      Odstrániť
    3. Pozerám sa na tvoj blog a neviem kde by mohla byť chyba. Máš bloger šablónu, ktorá by mala akceptovať vlastné gadgety. Jedine by to trebalo skontrolovať cez HTML. A na to pomôže už len googlenie. Tak som as učila aj ja

      Odstrániť
    4. díky za pomoc:)
      Snad se mi to někdy podaří opět zprovoznit:/

      Odstrániť
    5. už som sa bála, že sa to robí len mne!
      ja som zmenila šablónu... všetko sa dá uložiť, ak si dáš "exportovať blog", všetky údaje - články a pod., ti stiahne v jednom veľkom súbore do počítača ako html balík (to je len ak by si si to chcela zalohovať). potom som si uložila šablonu pôvodnú a tak som skúsila zmeniť celú šablonu... je pravda, že som stratila tú super strarú verzou, kde sa dalo všetko vymazávať, ale box som dostala späť a už s ním radšej nič nerobím, lebo mi opäť začalo vypisovať, že mám chybu vo formulári... neviem, asi sa toho chcú zbaviť :D.

      Odstrániť
    6. ja som mala tiež obdobie, keď som chcela meniť šablonu, ale nakoniec som to nejak vymyslela s pôvodnou bloggerskou -- desilo ma to, čo sa môže stať ako niečo pokazím, pri prenose HTMLka :)

      Odstrániť
  2. Velikánske ĎAKUJEM :) Ja som si to všimla včera v noci a vôôbec som nevedela čo sa o deje, dokonca som si myslela, že možno to nevidím len ja :) ale vďaka tvojmu článku som to práve opravila :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano, ano..lastovička je šikovná a mega rýchla ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...