utorok 8. apríla 2014

Feel like fame with FEMME by AVON

Lahodná hruška, kvetinová vôňa magnólie a príijemné jantárove drevo, sa  spojili do púdrovo ružového parfúmu v kryštálovom flakóne. Cíť sa ako hviezda na červenom koberci s týmto šperkom v podobe vône :) 
 
V jarných novinkách od AVONu som Vám predstavila 3 svieže produkty, ktoré si ma celkom získali. Príjemný jarný večer podčiarkne tvoj dokonalý outfil už len rúž, parfúmu a ľahký cc krém. Dnešok patrí parfúmu FEMME, ktorý je príjemne ženský a elegantný.


Tvorcom tejto vône je nemenej známy Henrry Fremont, ktorý stojí aj za obľúbenou Pur Blanca, či Calvin Klein CK One alebo Ralph Lauren Romance. Ja osobne som dlhú dobu mala veľmi rada vôňu Pur Blanca a FEMME si ma získala tou sladkou prímesou, ktorá je u mňa rozhodujúca (hruškový sladký akcent). Radšej mám svieže, ovocné alebo kvetinové vône, ktoré osviežia môj pracovný kolobeh alebo spravia bodku na dokonalom večernom outfite.


Flákon má 50 ml a svojim prevedením pripomína drahokam, alebo šperk, ktorý patrí na červený koberec. Tvar a kosenie stien flakóna boli určite inšpirované najdrahším drahokamom Ružová Hviezda (59,60 karátov), ktorý sa minulý rok vydražil za neskutočných 55 milónov eur. 
Čo poviete - že sa podobajú? :)


Šikovne padne do ruky a tiež do kabelky, preto ho aj zvyknem nosiť so sebou, pre prípad núdze :) Ale viac menej je to len o pocite, pretože FEMME na sebe cítim aj po 12 hodinovej službe v práci.


V ponuke AVONu nájdete s touto parfumáciou FEMME aj telové mlieko a sprej. Dokonalé camboo, ak sa Vám vôňa zapáčila, a chceli by ste ju ešte podčiarknuť a vyzdvihnúť.


1 komentár:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...