štvrtok 29. mája 2014

Rise ´n Shine glamorous style

Som Košičanka, a každý kto to bol aspoň raz vie ako tu fúka vietor a keď si chcete udržať čo najdlhšie účes, je dobre investovať do správneho tužidla s lakom, alebo nosiť vlasy zopnuté v gumičke :) Samozrejme nebránim sa ani tej druhej variante, ale každé dievča si rada vlasy natočí alebo vyžehlí. Ja patrím skôr k tým s dlhými a rovnými, ale ak to celé neprelakujem, pri korienkoch sa mi spraví vrabčie hniezdo :D A inokedy som rada za kučeravú Sue, a tak isto ako si žehličkou vlasy vyrovnám rada ju použijem aj na vytvorenie kučier. K pekným kučerám sa hodí objem, a ten viete docieliť pomocou tužidla (ak ste ho samozrejme nepodedili).
Vďaka spolupráci so Schwarzkopf got2b som mala možnosť na tieto vlasové experimenty vyskúšať novú retro radu Rise ´n Shine
Neviem či sa to zdá len mne, ale tak ako lak rovnako aj tužidlo sú príjemne parfúmované a to im pridáva plusové body. Lak na rozdiel od ostatných radov a značiek, má klasický sprejový aplikátor, ktorý mu dodáva retro vzhľad. Tužidlo je samozrejme klasické so šľahačkovým aplikátorom - na tom sa za tie roky asi nič nezmenilo a ani meniť nebude. Viete si predstaviť iný spôsob aplikácie tužidla? Ja nie :)
Ako som už spomínala, tak vlasy si buď žehlím alebo natáčam, a to všetko pomocou žehličky. Tužidlo použijem len v prípade kučier, kedy chcem vlasom dodať objem, a preto ho aj aplikujem do vlhkých umytých vlasov práve ku korienkom. Vlasy vyfúkam. Snažím sa prstami nadvihovať vlasy od korienkov a prefénovavať ich, a tým im dodávať objem. Po vyfúkaní, ich natočím spôsobom ako môžete vidieť na obrázku. Prameň najprv prežehlím a potom natočím na žehličku a opäť ako keby som vlasy žehlila, žehličku po vlase stiahnem. Ten sa samozrejme nevyrovná, ale natočí podľa veľkosti samotnej žehličky. Ak chcem vlasom dodať ešte objemnejší a nedbalejší vzhľad, tužidlo aplikujem na záver už do natočených končekov (kučier), tak ako keby som ich krčila v dlaniach. Nie je potrebné veľké množstvo, postačí ak si ho do dlane nedávkujete v tvare pinpongovej loptičky. A samozrejme na záver vlasy prelakujeme.
Rise ´n Shine lak a tužidlo vlasy nezlepujú, pekne ich prevoňajú. Tužidlo dodá vlasom chcený objem a tvar a lak zase lesk a fixáciu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...