piatok 17. októbra 2014

AVON zhusťujúca špirála Big & Daring

Po troch mesiacoch blogových prázdnin som späť a mám teda čo doháňať. Recenzie ma počkali a ja som mala aspoň dostatok času otestovať kozmetiku za každého počasia a podmienok :) A teda môžeme začať ...




Dnešná recenzia bude preto venovaná novej špirále od Avonu, ktorá je zatiaľ mojím favoritom, hneď po umelých riasach :D  Novinka Big & Daring zaručí väčší objem, žiadne rozmazávanie, opadávanie a žiadne hrudky. Pred touto špirálou som si v lete kúpila vodeodolnú špirálu od Dermacolu, ale to čo mi ona porobila. Nečakala som, že s vodeoodolnou špirálou budem mať po celodennom nosení a najme po smiechu zababrané celé viečko a predstava, že by som si namaľovala aj spodné riasy nepripadala ani do úvahy. Big & Daring zaručí dokonalý vzhľad, krásne riasy a žiadne rozmazávanie, čo je to najdôležitejšie čo od špirály požadujem.


Väčšinou som vždy používala  riasenky, ktoré boli klasické, rovné s klasickými štetinkami. To však spôsobovalo to, že som si zamazala pri líčení viečko. Táto Big & Daring oblá a zahnutá špirála, veľmi šikovne pokryje riasy po celom viečku, a či ju už použijem z jednej alebo druhej strany, vždy docielim dokonalý a pekne zahustený pohľad. 
No a večer, keď prišlo na rad odlíčenie, bola som prekvapená to silu :D Ona nejde len tak ľahko dole. Ako nedočítala som sa o nej aby bola vodeodolná, ale tvári sa tak. Ja som len rada, lebo podporuje tak svoju výdrž, žiadne rozmazanie alebo otlačenie na hornom viečku. Večer však budte na svoje riasy šetrné a tak ako si na riasy starostlivo viete naniesť špirálu, takým istým spôsobom si ich odličujte. Trhavo behať po oku hore dole zľava do prava vám tak maximálne podráždi oko. Najlepším spôsobom je na viečko priložiť navlhčený (odličovačom) vatový tampón, chvíľu počkať a jemne zotrieť špirálu z očí v jednom smere z hora na dol.  


Big & Daring má krémovo gélové zloženie a ohnutú oblú kefku, ktorá veľmi pekne kopíruje tvar rias. Nestalo sa mi, že by mi táto Avon špirála zlepila riasy, alebo inak skomplikovala líčenie - veď samé môžete posúdiť výsledok - a to všetko vďaka viacvrstvovým štetinkám s trojuholníkovým prierezom, ktoré tak zachytávajú každú riasu. 


Odporúčiť alebo neodporúčiť Avon špirálu Big & Daring? Jednoznačne áno. Tak krásne riasy, pri prvej vrstve, nevyčarujete len tak ľahko s inou špirálou. A čo je pre mňa najviac dôležité je jej výdrž. Kedže robím s ľuďmi, rada sa spoľahnem na produkty, ktoré za mnou budú stáť viac ak 12 hodín. Dokonalý makeup je pre to pre mňa na prvom mieste, a netolerujem rozmazané riasy, alebo lesklú pleť. Big & Daring sa postará o dokonalý pohľad a to je pre mňa dôležité. 

11 komentárov:

  1. a mne také nerobí.. ja mám z nej zatiaľ zlý pocit. ten efekt, čo mi vyčaruje, je slabý. narozdiel od tvojich rias,achhh....
    myslíš, že je to tým, že je čerstvá? mám jej dať čas, nech trošku preschne? občas to pomáha,.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je pravda, že tu svoju používam nejaký ten mesiac - ale nezatracovala by som žiadnu špirálu nikdy - a nikdy by som nerobila recenzie na špirálu po týždni - jednoducho sa to nedá - vizážistka Natalia Lackovičová nám hovorila, že špirála sa potrebuje napumpovať aby bola taká správna a použiteľná - takže ak sa niekto bojí, že sa tak do špirály dostane viac vzduchu a vyschne nie je to vždy pravda - určite to špirále pomôže a inak bude tvarovať riasy ako na začiatku - ja som mala podobne problémy so špirálou Catrice Better the fals lashes - a teraz je na nespoznanie :)

      Odstrániť
  2. Mne tiež prvý týždeň nerobila moc dobre, no po takých dvoch-troch je oveľa lepšia. Riasy krásne zvýrazní :) takže som s ňou na 100% spokojná :) a mimochodom super recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) na špirály treba isť pomaly :D v reklame predsa len nemôžu stále klamať a nalepovať umele riasy - musí to mať predsa aj nejaký skutočný efekt

      Odstrániť
  3. krásné oči :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež túto špirálu milujem :)) Je suprová. Ešte SHOCK je super :)

    Rada by som ťa pozvala do najväčšej Giveaway o Kabelku :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...