utorok 21. októbra 2014

Bioderma Hydrabio 2M - Mousse & Masque

Tento článok som začala písať ešte v lete a preto začínal aj týmito vetami ...V tomto letnom počasí sa treba o svoju pokožku starať dvojnásobne a to myslím doslova. Okrem slnečnej ochrany, ktorú poskytuje rad Photoderm, pokožku príjemne zhydratuje a po dni strávenom na slnku pri vode zregeneruje a očistí rad Hydrabio - priamo myslím Hydabio masku a jemnú čistiacú penu. 

To, čo som tvrdila v lete platí aj v jeseni aj zime, a to hlavne pre to, že pleť prechádza zmenami, a treba ju hydratovať či je leto a či zima :) V lete na ňu vo veľkom pôsobí slnko a v zime zase vysušuje mráz. A neviem si predstaviť iný rad ako Bioderma Hydrabio, ktorý je na to ako stvorený. Krásne vonia a pleť zjemni a odľahčí a vy máte o jednu starosť menej.

Keď čítate moje príspevky pravidelne, tak už viete ako mám rada Hydrabio rad, a verím, že si ho obľúbite aj vy. Dnes vám predstavím dva zázraky a to penu, ktorá odličuje a čistí a masku ktorá hydtratuje a zvláčňuje.

Hydrabio Mousse alebo pena, ktorá ma niekoľko prívlastkov. Hydrabio rad je určený pre dehydrovanú pleť, ale v dnešnej dobe, ktorá pleť už nie je dehydrovaná. Ešte aj mastný typ pleti potrebuje svoju hydratáciu ako z vnútra, tak aj z vonku. O tú z vnútra sa musíte postarať samé a to pravidelným prísunom tekutín a najlepšie by bolo ak by ste volili čistú vodu a čaj. A pre tú vonkajšiu hydratáciu vám nemôžem odporučiť nič iné ako Hydrabio.
Hydrabio pena je krásne tuhá a voňavá pena, ktorú viete použiť ako na odlíčenie tváre a očí, tak aj na holenie. No neviem či sa táto časť týka práve dievčat, alebo skôr ide aj o namotivovanie mužskej populácie, ako robiť niečo mužné a pri tom nenápadne hydratovať a starať sa o svoju pleť ;) Popravde, koľko poznáte chalanov  / chlapov, ktorý vedia aké prípravky máte na poličke v kúpelni, a nepomýlia si to s pastou na zuby alebo šampónom.
Hydrabio penu  som nezvykla používať často na odličovanie, a to ste ma mali vidieť s akou nedôverou som sa pustila do testovania odlíčenia očí :D Zvládla som to, prežila som to bez ujmi avšak stále vo mne ostal akýsi blok v používaní peny na oči. Mám rada starú dobrú klasiku, odličovač očí alebo moju obľúbenú Hydrabio H2O micerálku. Ale vám nič nebráni odličovať pleť, oči a holiť sa a to všetko s použitím jediného produktu, ktorý je dostatočne šetrný k vašej pleti.

Avšak by som vás chcela upozorniť, produkty ako Hydrabio pena alebo Sensibio micerálka, ktoré sľubujú odlíčenie očí bez podráždenia alebo štípania sú pravdivé, to čo môže spôsobiť reakciu môžu byť skôr produkty, ktoré ste použili pri líčení, ako špirála a tiene. Micerálku Sensibio si môžete bez výčitiek kvapnuť do oka, ako očné kvapky a nič vám to nespraví, pretože je natoľko šetrná.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hydrabio maska, je tiež vydarený produkt z dielne Bioderma. Na tohtoročnom stretnutí Bioderma, som sa dokonca dozvedela, že je skvelá aj ako krém pre upokojenie pleti po opaľovaní. Toto by ma samu nenapadlo, pretože som strašne neopaľovací typ a áno radšej pôjdem do solária, alebo sa neopaľujem vôbec.

Hydrabio masku mám veľmi rada, príjemne vonia (áno budem sa opakovať, ale čo narobím), a vďaka Aquagenium® udržuje na pleti vlhkosť pretože stimuluje pokožku až v hlbších vrstvách a tak vytvára dokonalú rovnováhu pleti. Ako hovorím vydarený produkt.

Ja som si zvykla Hydrabio masku používať večer po odcvičení a odlíčení, pretože len v tedy mám čas na upokojenie pleti. Popri nočných, ktoré som si odrobila, moja pleť doslova vyžaduje takúto starostlivosť po 12 hodinách s makeupom na tvári, potrebujem dokonalé odlíčenie a hydratovanie. Nie som veľmi maskový typ, ale raz za čas v kľude kým si pozerám seriál, čítam knihu alebo ako teraz píšem príspevok, "nahodím sa" do masky, a nechám pôsobiť čary kozmetického priemyslu z Francúzska :) Koľko rozmaznávania, hotový wellness :D

Starostlivosť o pleť si bez radu Bioderma Hydrabio už ani neviem predstaviť. Používam ju už pár rokov, začínam ňou deň, keď svoju pleť preberiem s Hydrabio H2O, hydratujem pred použitím makeupu krémom Hydrabio Riche, predtým som používala Legere, ale Riche mám nejako radšej, veď o tom vám poviem v ďalšej recenzii. Počas letných dní som si zvykla používať na osvieženie pleti a makeupu Hydrabio Brume termálnu vodu, ktorá vdýchne pleti sviežosť a rozžiari ju práve keď si to vyžaduje. No a na koniec dňa pleť odličujem opäť Hydrabiom H2O, a podľa potreby dočistím buď dnes spomínanou penou Hydrabio Mousse, alebo zrelaxujem s pleťovou maskou Hydrabio. Dokonalá starostlivosť vďaka modrému Bioderma radu Hydrabio, pre dehydrovanú a citlivú pokožku.

A na záver jedno dôležite pravidlo krásnej pleti: HYDRATUJTE - pleť vám za to poďakuje, a nie len ona, ale aj vaše telo bude fungovať inak. Ako málo stačí. Takže ak ste  v práci prichystajte si na stôl 2 litrový džbán s vodou alebo fľašu, pretože len tak si najlepšie odsledujete príjem tekutín počas dňa. Dôležite je však nech to nie je nejaká sladená sranda. Ja viem chutí to lepšie a možno aj vyzerá keď je to zabalené v ružovej peknej fľaši, ale nedáva vám to toľko, ako čistá voda (kľudne aj z vodovodu). Teraz možno pre niekoho navrhnem aj extrémnu variantu, ale skúšali ste už piť teplú vodu - proste prevarenú vodu bez kávy alebo čaju? Nesrandujem, aj keď to vyzerá desivo, má to oveľa lepší efekt pre vaše telo, ktoré takto z vnútra pekne očistíte. Predstavte si, že po obede by ste hrniec umyli studenou vodou -  a tak nejako to funguje aj s vašim telom. Odporúčam :)

3 komentáre:

  1. Oba produkty uplne mmilujem, masku mam doma uz roky a ani neviem uz kolke balenie :) pouzivajum ju casto aj ako hutnejsi hydratacny krem, ked mam potrebu :) a bez vody uz tiez existovat neviem, ako prvu som mal myslim od LRP, teraz mam Biodermacke a spokojnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. napriek tomu, že mám mastnú pokožku , tak hydratačné produkty u mňa nesmú chýbať, a práve táto rada mi veľmi vyhovuje:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež som mala hydrabio penu a bola som veľmi spokojná, s maskou ešte nemám skúsenosti, takže je načase to napraviť:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...