utorok 10. marca 2015

Dermacol 16h Lip Colour Nr.2 & Nr. 8

Dnešný príspevok bude o rúžoch, ktoré si Vás získajú, bez toho aby po nich ostala stopa. Dokonalosť v podaní Dermacolu a to mi verte, že nepreháňam. Mal niekedy Váš priateľ v očiach paniku, keď ste si dali rúž a on vedel, že keď Vás pobozká nebude to bez odtlačku na perách :D S Dermacol 16 h Lip Colour nezostávajú žiadne otlačky - žiadna evidencia, žiaden dôkaz :D Na pohároch ostáva otlačok ako po pomáde/balzame a od dnes už nebudete  musieť jesť ako sestry Kardashianove.
Hneď ako som sa dopočula o týchto rúžoch vedela som, že nepotrvá dlho a budem mať aspoň jeden odtieň. Áno, pôvodne to tak bolo a ja som si vďaka akcii v 101 droegérii, kedy jeden rúž stál 6,99€ (originál cena v eshope 8,79 €) vybrala odtieň číslo 2. Milujem takéto teplé odtiene červenej, ktoré nepôsobia príliš drsno ale zase celkovému makeupu dajú šmrnc.
Druhý odtieň číslo 8 sa ku mne dostal viac menej náhodou, kedy som chcela kúpiť jeden rúž aj mamuške, ale podľa nej je to príliš tmavá ružová, ale aj keď som jej tvrdila, že tento odtieň by jej išiel, ostal nakoniec u mňa :) Tento odtieň je pravda už o niečo dramatickejší, ale vždy pôsobí sviežo vďaka svojmu odtieňu s dodaným leskom. 
Oba odtiene môžete samozrejme používať aj v prvej farebnej, matnej vrstve ale nemyslím si, že by Vás to pridlho bavilo, keďže tendenciou aj matných rúžov je napínanie a vysúšanie pokožky. Určite to pocítite aj v prípade ak lesk v druhom kroku perám dodáte, ale to až po 5 hodinách. A to už je teda výdrž !
Dermacol Lip Colour sa na pery, ako ste sa už mohli dovtípiť nanáša v dvoch vrstvách alebo krokoch. Aplikátor po oboch stranách je klasiaka čo sa týka takýchto rúžov alebo leskov. Na jednej strane to umožňuje jednoduchú aplikáciu, ale musíte si dávať tak či tak pozor aby sa Vám netriasla ruka a vy ste tvar pier olemovali rovnomerne. Mne sa to napríklad dnes nepodarilo :D hneď na prvý krát. A v tomto prípade, kedy je farba neskutočne intenzívna a rúž poriadne hutný, oplatí sa radšej dokreslovať, ako prekresliť a bum duck face.
Prvý krok pri Lip Colour je farebná časť s rúžom, ktorú na pery nanesiete a necháte pekne uschnúť. Je to asi minútka a môžete pokračovať krokom dva, kedy príde na rad príjemné voňavý lesk. Tento nemá klasický charakter lesku, ktorý sa rozteká ale pripomína skôr vazelinu, ktorá dodá lesk a je poriadne hutná. 
Ja by som celkom aj vedela fungovať len s prvou vrstvou, kedy je rúž matný, bez lesku, ale ten pocit je po čase sťahujúci, a to pocítite aj časom ak lesk perám dodáte, proste on sa postupne otiera a vstrebáva do pier, a rúž začína opäť schnúť. To pocítite :) Ako nie je žiaden problém v takomto momente použiť akúkoľvek "nadstavbu" v podobe akéhokoľvek rúžu, pomády alebo lesku, len nikdy to nebude ako keď použijete túto vazelinku, ktorá je na to určená.
Nr. 2
Nr. 8
A aká je celková výdrž rúžu? Keď Vám poviem, že so mnou vydržal 12 hodinovú službu musíte mi veriť. Dlhšie som ho už na perách nemala, ale jedla som, pila som, povinne sa usmievala :D pila aj čaj s kávou. Ako musím povedať som istý maník do odtlačkov pier na pohároch s kávou, ale tak čo už, teraz sa môžem bozkávať deň a noc, bez toho aby ostávali stopy na perách toho druhého - sexy ;)

A samozrejme ani dole nepôjde len tak ľahko. Takže pokus dať ho dole vodou a odličovacím tampón je súboj, ktorý určite nevyhráte. Viem to, skúšala som to takto prvý krát a druhy krát som už takú chybu nespravila a použila Biodermu - proste použite kvalitný odličovač, pretože toto je hotová hmota, ktorá Vám ostáva na perách, skoro ako nálepka, ktorej sa len tak ľahko nezbavíte. Takže radšej poriadne odlíčiť ako si doničiť pery silou.

Bozkávať sa, piť a jesť bez toho, aby ste museli skontrolovať svoj rúž. Čo viac si môže žena priať, ako rúž o ktorý nemusí mať starosť :) Dokonalý spoločník na dlhý party večer, alebo na leto keď chcete byť na pláži za divu, pretože Váš rúž vydrží aj vo vode aj na piesku a potom ešte večer na párty - stačí len dodať lesk :)

Máte už svoj Dermacol 16h Lip Colour?

6 komentárov:

  1. No nato, že nemám veľmi rada Dermacol, mám po tvojej recenzii chuť kúpiť si jeden taký rúžik :D
    Oba sú krásne, ale o málinko viac sa mi na tebe páči N.2 ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja čakam na nejakú dobrú akciu a určite si aspoň jeden odtieň kúpim :) Na tebe vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rúžik je super, mám č.7 (taká natural ružovohnedá), viď : tu a chcem aj č.6 ;)))) drží ako betón na perách

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už mám 7 a dneska jsem si zrovna poridila tu 8:)) ale urcite jeste 1 a 6 potrebuji:)) jsou paradni.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chci si poridit aspon jeden odstin.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jen o málokterém produktu slyším a čtu v poslední době tolik chvály, takže se moc těším, až si taky aspoň jednu tuhle barvu na rty od Dermacolu pořídím :)

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...