piatok 13. marca 2015

Tri krát inak - Freeman pleťové masky

Bolo to len prednedávnom, keď som písala príspevok o pleťovej maske Freeman z avokáda a ovsa., ktorú som sa rozhodla kúpiť po odskúšaní aj v plnom balení. Aj vďaka nej som si tak obľúbila túto značku, že okrem u nás dostupných variant (s výťažkami z mŕtveho mora, zlupovacia uhorková a mnou už recenzovaná avokádovo ovsená maska), som začala pátrať a hľadať aj iné Freeman masky, až kým som nenarazila na stránku abcparfemy.sk, kde som objavila množstvo ďalších druhov. Keďže, okrem plných balení boli v ponuke aj takéto vankúšikove balenia na pár použití, rozhodla som sa ich vyskúšať. Z ponuky masiek, ako prvá putovala do košíka ílová mätovo-citrónová maska, druhá bola opäť ílová čokoládovo-jahodová maska a do tretice hydratačná maska s výťažkom z goji.  


Mätovo citrónová a čokoládová maska majú podobný až rovnaký efekt, ako už spomínaná akvokádovo ovsená maska. Veľmi som sa tešila, že práve ta vôňa bude pri tejto maske to čo ma dostane, ale opak bol pravdou a tak si ma viac získala práve kombinácia čokolády a jahody.
Od žltej masky by som čakala, že bude mať aj rovnakú farbu, ako to väčšinou pri týchto maskách býva, ale právaže je až nápadne podobná zelenej avokádovej maske. Okrem toho, že vôbec nevonia mätou ani citrónom nelíši sa od nej asi ničím iným. Je rovnako tuhá ako avokádova, má rovnakú farbu a s rovnakým efektom určená pre pleť normálnu až mastnú. Klasicky po nanesení na pleť po 10 minútach zaschne, poriadne pleť vypne a na tvári jemne popraská. Presne aj preto, je ju praktickejšie z pleti odstraňovať žinkou namočenej v teplej vode.
Tak ako som už spomínala maska na moju pleť pôsobila rovnako ako akvokádová - pleť upokojila, minimalizovala celkove podráždenie pleti, a tiež produkcia kožného mazu a pleť bola pola po nej vypnutá a matná. Aktívnymi látkami v tejto maske je mäta, výťažok z citróna a kaolín.
Ílová čokoládovo-jahodová maska má už popisnejšiu vôňu a farbu, ktorú viac reprezentuje práve čokoláda. Farba samotnej masky je teda svetlo hnedá a teda ako obe predchádzajúce ílové masky má opäť totožné pôsobenie na pleť. Hutná hmota, ktorú nanesiete na pleť zaschne, jemne popraská a najlepšie je ju zmyť teplou žinkou. Narozdiel od predošlých masiek je určená pre všetky typy pleti. Avšak narozdiel od avokádovej a mätovej masky, pri tejto mi na pleti vznikla reakcia a to začervenanie pleti po zmytí masky. To však netrvalo dlho a pleť sa po pár minútach ukľudnila a vrátila k pôvodnej farbe. Avšak nestalo sa mi to prvý krát, a taktiež to bola reakcia z kakaovej prírodnej masky. Možno dôvodom tejto reakcie je detoxikačný účinok masky alebo samotná kakaová zložka. Aktívnymi zložkami v tejto maske je bambucké a kakaové maslo, výťažok z jahody a kaolín.
Posledná hydratačná maska s výťažkom z goji (kustovnice čínskej), bola pre mňa veľkým  prekvapením. Okrem toho že sa celkom líši konzistenciou, je celkom iná aj v samotnom pôsobení na pleť. Keďže už názov napovedá, že je hydratačná má gélovú konzistenciu a tak je ideálna práve pre unavenú a dehyrdovanú pokožku. Teda na pleť si doslova nanášate gél, ktorý príjemne pôsobí podobne ako krém, nezasichá, a viac menej sa postupne vstrebáva do pleti. Oproti ostatným vyskúšaným maskám je to celkom niečo iné a príjemné.  A teda ani samotné odstraňovanie nebude taká procedúra, ako to bolodoteraz - jednoducho ju opláchnete len pomocou rúka a tečúcej vody - light. Môžem povedať, že mám rada ten čistý pocit po ílových maskách, ale táto dodáva pleti energiu a šťavu :)
Verím, že takto som Vám poskytla dostatočný pohľad do sveta Freeman masiek, je už len  na Vás akú si vyberiete. Samozrejme som ešte nevyskúšala všetky, ale aj tak je ich viac než dosť. Rada sa určite ešte vrátim k zlupovacej uhorkovej maske a k avokádovej, ktorú mam momentálne v plnom balení. Z tejto značky by som si ešte rada skúsila telový píling, ale to má ešte čas. Ak si chcete pozrieť akú ponuku nájdete v eshope abcparfemy.sk stačí len kliknúť. Verím, že si vyberiete. Košičanky majú výhodu, že si objednané produkty môžu osobne vyzdvihnúť za cenu poštovného 0,80 €, na Letnej 40.

1 komentár:

  1. ja som malá červenú pleť aj po avokádovej, aj po takej fialovej ovocnej :/ takže radšej ďalšie neskúšam

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...