nedeľa 12. augusta 2012

Hej Hombre ... I Have Omre Hair, New Style and Smile



Ták lastovičky, opäť jeden z mojich posledných príspevkov, ktoré píšem z Košíc ... som zase raz pobalená ... tentoraz vo väčšom množstve ... beriem si so sebou asi všetko čo sa dá :) od perín až po maľované krížovky ... aby som sa nenudila, keď si budem hľadať prácu v capital city a keď budem čakať na pretty boya ....

Za týždeň čo som bola v Ke som stihla celkom pár zaujímavých vecí ... samozrejme čakal ma tu úrad práce ... ktorého sa nezbavím, kým si nenájdem ozajstný job v Ba ... 

Jediná dobrá vec, ktorú som si zažila cestou do Ke, bol film, ktorý som si stiahla aby mi tých 5 hodín vo vlaku zbehlo ... Friends with Benefits s Milou Kunis  Justinom Timberlakom ... proste jeden dokonalý film, ktorý si musíte určite pozrieť ... smiala som sa ako priblblá do monitoru, keď som to pozerala :) takže, ak nemáte čo na práci, v tomto "letnom" počasí, tak si určite pozrite túto podarenú komédiu ... verím, že sa v nej pár z vás nájde ...

Okrem balenia a trávenia času s rodičovcami, som v Ke stihla z nudy využiť dlho odkladanú farbu od Garnier E0 ... čiže odfarbovač ... schovávala som si ju pre Ombre Hair ... ak netušíte o čom hovorím tak je to vlastne tieňovanie vlasov od najtmavšej po najsvetlejšiu ... po slovensky sú to odrastené vlasy ... spravila som to na dvakrát, pretože prvý pokus bol silno ryšavý, keďže moje čokoládové vlasy sa vždy prekliato bránia zmene, ale druhý pokus ... kedže som si prozreteľne farbu rozdelila na polovicu ... dopadol o pár odtieňov svelejšie ... nie je to určite na Nobelovú cenu, ale v natočenom, kučeravom účese to vyzerá super ... takže okrem všetkých hlúpostí som si pribalila do kufra aj kulmu :D 

Ak budem v Ba za peknú, a vlasy ma neomrzia a neodfarbím to znova na hnedú, tak sa vám nafotím, aby ste videli čo som to vyviedla ...

Prajem vám pekný zvyšok víkendu ... ja ho strávim na cestách s ružovým kufrom a ďalšími štyrom taškami :)
XOXO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...