piatok 31. augusta 2012

Eyeshadow Palletes



Ahojte :)

Neviem ako je u vás doma, ale ja som teraz v Ba a celý deň tu je sychravo a prší ... a tak sedím na nete a okrem svojej "obľúbenej" stránky, profesie, klikám a prezerám si za akú dobrú cenu by som si mohla kúpiť slušnú paletku očných tieňov do 25 €.

 Našla som pár stránok, ktoré ponúkajú celkom dobré ceny za veľké paletky. 
Samozrejme prvý môj klik išiel na stránku Zoeva a keď som sa tak preklikávala a hľadala, zistila som, že sú aj iné a zaujímavejšie ponuky. 

Skúste mi pomôcť s výberom, pretože neskúšala som ešte ani jednu. 

Tento príspevok bude teda venovaný prehľadu mojich objavených stránok s paletkami. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


120 tieňov lesklých aj matných z profesionálnej paletky, ktorej značka nie je určená
cena: 17, 90 €
poštovné: od 1, 69 € - 4 € (aj ČR)
platba: na dobierku alebo na účet

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


120tka paleta v. 3
cena: 20, 04 €
poštovné: dobierka + 3, 60 € a prevodom + 2, 40 € (len SR)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


88 Zoeva očných intenzívnych, matných a perleťových tieňov, ktoré sa môžu nanášať "namokro"
cena: 17, 95 €
poštovné: kurierom (platba na dobierku) + 3, 80 €

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


96 Zoeva očných intenzívnych, matných a perleťových tieňov, ktoré sa môžu nanášať "namokro"
cena: 20, 95 €
poštovné: kurierom (platba na dobierku) + 3, 80 €

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ak máte ešte nejaké tipy, tak kľudne prídávajte komenty. 
Budem len rada :)

Mňa si zatiaľ získala prvá paletka, aj keď značku nepoznám ... ale má výhodnú cenu a najviac odtieňov.
Čo si o tom myslíte vy?

A nezabudnite sa zastaviť aj na mojom GIVEAWAY


xoxo

13 komentárov:

  1. Hm, ja mam tu velku paletu "no name" e-bayu, ale som si ista, ze je to to iste, ako pri tych ostatnych znackach, teda myslim, ze je uplne jedno, ktoru vezmes, kludne chod podla ceny. Ja tieto tiene pouzivam skor minimalne, lebo sa trochu bojim ich povodu a mozneho efektu na oko, preto si kup urcite aj lepsi primer a stale ho pred malovanim pouzi... mozno som len paranoidna, ale ako sa hovori "better worry than be sorry" :-). Tu paletku chces na normalne licenie alebo skor na pokusy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite aj na pokusy, pretože odtiene tej krásnej ružovej, zelenej, modrej ... si treba fakt poriadne nacvičiť, aby to vyzeralo dobre aj na outdoore :D a ta prvá 120 ma láka ako cenou tak aj odtieňmi ... pretože sú tam aj pekné a jemné farby ... proste celá škála ... :x

      Odstrániť
  2. Moj názor-ja vlastním tú beauties factory,sestra ma tu no name a poviem ti-jej tiene sa mi zdaju este viac pigmentovane... takze ja by som si urcite vybrala tu jednotku. Ale poviem ti pravdu,ze ma laka vyskusat aj zoevacku paletku,podla mna je z tohto vyberu najkvalitnejsia. Mne sa celkovo zoeva velmi paci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no Zoeva tá je aj prvá vo vyhľadávači :D ale prvá noname paletka joooj, má neskutočne veľa odtieňov a za výbornú cenu ... dúfam, že ju ešte budú mať keď sa ja rozhýbem a objednám ju :D

      Odstrániť
  3. WOW, to jsou palety jak na malování obrazů :-) Mně bohatě stačí i 4 barvy, větší bohužel nemohu doporučit. Ale Sephora mívá občas docela dobré paletky, i když tak rozsáhlou škálu barev asi ne :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hejže :D ale podľa mňa čim viacej odtieňov máš, tým kreatívnejšie sa naučíš robiť make-up ... mňa to láka veľmi ... tiež mám doma tak maľunké paletky z dm, ale tieto ma hypnotizujú @-) Sephora je skvelá značka, určite ... aj keď má tiež len malé paletky ... ale tiež som pozerala na Urabn Decay Naked ... a tie sú už také prirodzenejšie =P~

      Odstrániť
  4. Ahoj, ak ti môžem poradiť, tak podľa mňa aj tie lacné z be angel, niesú zlé, sestra ich má, len sú veľmitaké jemné, nevýrazné :(... A potom čo sa týka tých drahších značiek, tak aj ony nakupujú cez ebay, len si lepia svoju tam značku. To máš jedno vyrobené v chine :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak teraz neviem ... v nedávnom komentáry mi bolo povedané že sú skvelo pigmentované a ty máš skúsenosť z be angel, že sú zase nevýrazné ... ale dá sa pri takýchto odtieňoch vôbec aby boli nevýrazne? 8-| toľko farieb a žeby slabý pigment?

      Odstrániť
    2. Prepáč, nemyslela som tie farebné,sestra má tie hnedé, WARM... :) Lebo tie sú také slabšie.. :)
      Kto vie, :)

      Odstrániť
    3. aha jasné jasné ... videla som aj tie v ponuke ... ako keby som už chcela svetlejšiu, takú Earth paletku, tak určite menšie vydanie ... veľmi na láka Urban Decay Naked, aj keď je v porovnaní s týmito oooveľa drahšia a menšia ... ale pri farebných paletkách nie je nikdy dosť odtieňov, si myslím :)

      Odstrániť
  5. ja mam paletky "no name" a aj od Zoevy a su rovnake - niektore tiene su menej pigmentovane, niektore viac.. cize si kup podla toho, ake farby sa ti pacia alebo podla ceny, kvalitativne su na tom rovnako.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už mám tu noname ... a za skvelú cenu 15,70 € 2:-P ... skvelo je pigmentovaná .. som nadšená

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...