sobota 11. augusta 2012

My Daily Make-up



1. PODKLAD - Rimmel Fix & Protect Pro Primer


O tomto šikovnom podkladovom krémiku som už písala v článku Titulovaný nákup, kedy som si robila make-up na pretty boyove promócie ... na mojich to už tak nefungovalo, aj keď som použila fixačný púder ... teplote 37 °C a divadelným umelým svetlám sa neubráni ani make-up maskérov filmových hviezd

Ráno keď si umyjem tvár tak je to väčšinou prvá vec, ktorú si na tvar aplikujem ... niekedy na neho zabudnem ... ale veď nikto nie je dokonalí no nie :) Vytvára šikovný filter, ktorý pokožku zmatňuje, chráni, rozjasňuje, vyhladzuje a zjemňuje.

2. MAKE-UP - Maxfactor Colour Adapt 70 Natural


Hneď na prvý dotyk zistíte, že je celkom iný ako ostatné ponúkané make-upy ... ma penovú konzistenciu, ktorá nie je umiestnená v sklenenej nádobke, do ktorej sa dostaneš jedine prstom ... tento make-up si pekne  môžeš aplikovať pumpičkou a nakoniec sa rozhodnúť ako ho aplikuješ na tvár.

Ja poslednú dobru make-up aplikujem prstami ... mám aj skvelý štetec od e.l.f. kozmetiky, ale akosi ma omrzelo to neustále krúženie, a tak jednoducho si make-up rozotriem tak ako primer ... som síce zapatlaná, ale veď na čo boli vymyslené servítky :) tie použijem nakoniec aj na odsatie prebytočného make-upu z tvaré.

Ako som sa dočítala, tak tento make-up poskytuje takmer 4krát lepšiu prispôsobivosť, ako ostatné. Obsahuje zaujímave špeci molekuly, ktoré sa volajú, že elatoméry, ktorým vďačím za hodvábne hladkú pleť ... čo môžem dosvedčiť :) veľmi šikovný make-up


3. KOREKTOR - Maybelline Affinitone Correcteur 02 Natural


O tomto skvelom korektore som sa dozvedela z blogu ! A girl in a man´s world ... je fakt super ... tak ako aj samotný make-up z tejto rady ... Predtým, som väčšinou používala tuhé korektory, ale s týmto som zatiaľ najspokojnejšia ... pekne prekryje nedokonalosti pleti, kruhy pod očami ... takže toto je môj tretí krok môjho ľahkého každodenného make-upu

Len pre info aby ste vedeli prečo je tento korektor taký skvelý tak som si vyhľadala jeho zloženie a obsahuje výťažky z medu, extrakt z hrozna a aloe vera a vitamíny A a E ... ak by ste nevedeli tak med a aloe sú prírodne hojiče ... takže dokážu pekne zahojiť nepijemné nedokonalosti pleti 

4. PODKLAD POD OČNÉ TIENE - Alverde Lidschatten-Basis

Keď chcem aby mi očné tiene vydržali a nevpíjali sa mi do záhybov oka, tak určite nesmiem zabudnúť na túto podkladovú bázu z dm drogerie .... rozhodovala som sa, ktorou bázou začnem, keďže táto je moja prvá ... rozhodla som sa tak pre alverde ... videla som rôzne farebné odtiene očných báz  a som aj celkom rada, že alverde je v odtieňoch pokožky ... takže pekne sa prispôsobí ... 

Ja som s touto bázou veľmi spokojná, ešte ma nesklamala ... nemám ju zatiaľ s čím porovnať, ale nemôžem sa na ňu ani sťažovať

5. PÚDER - Dermacol Compact Powder 1


Skoro pravidelne používam púder ... neviem si predstaviť, že by som vonku vyšla len tak v make-upe .. proste toto je podľa mňa jediná vec, ktorá ma uistí, že moja tvár je na pohľad dokonalá ... tak ako na pohľad dokonalý je aj tento púder ... táto krajková textúra na povrchu ma zaujala hneď ... a po prvom vyskúšaní som mu už nadobro verná ... verím, že ho nestihnú z predaja ... inak končím :D

Keďže som dosť svetlá používam len tie najnižšie čísla takže 1 je moja top 1 :) Dermacol ponúka ešte ďalšie 4 odtiene ... takže verím, že aj vy si vyberiete ak sa rozhodnete pre tento rozkošný zázrak. 

Darmacol púder obsahuje užitočný vitamín E, ktorý pôsobí ako antioxidant ... takže sa nebojte žiadnych zastaralých názorov, že púder upcháva póry ... samozrejme sa to netýka toho, keď sa pred spaním neodlíčite.

6. OČNÉ TIENE - Catrice 100 Welcome To Miami Peach 


Zbožňujem tieto názvy, ktoré sú vtipné a zároveň trefné a v tom sa Catrice celkom vyžíva ... a ja tiež ... tieň ma perľaťovo telovu farbu ... perleť je zlatavá, čiže v lete sa krásne odráža a oku dodáva malú iskru ... buď ho používam len samostatne alebo v kombinácii s hnedým tieňom na vonkajšom obluku oka ... milujem tento tieň ... a samozrejme je zo série, ktorú Catrice už stiahla, takže je to kúsok z limitky ... a to ma tiež teší :) 

Tieň skvelo pigmentuje a pri kombinácii s očnou bázou vydrží tak dlho ako potrebujem 

7. RIASENKA - Loreal Double Extension Carbon Black


Najlepšia špirála, ktorú som keby vyskúšala, vlastnila a aj si kúpila :) stojí síce cca 13, 50 € v dm drogerie ... ale po všetkých vyskúšaných lacných verziách riaseniek som vedela, že sa musím vrátiť k tomuto skvostu ... prvý krát som ju dostala od sestry a to v zlatom prevedení ...  aby ste boli celkom v obraze tak okrem zlatého a čierneho prevedenia existuje ešte modré a červené ... 

Je to dvojzložková riasenka, ktorá garantuje o 80% dlhšie riasy, pekne oddelené a zvýraznené ... v reklamách som ju ešte nevidela a to je asi to dobré ... lebo podľa mňa akonáhle sa niečo objaví v reklame má to buď slabý predaj alebo je to totálne nepoužiteľné.

Prvým krokom je naniesť vyživujúcu bielu bázu, ktorá je obohatená o reaktivujúce sérum. To by malo riasi posilniť a podporiť rast. Obsahuje Pro-vitamín B5, Pro-peptidy, Arginin a výťažky z Gotukoly. Druhým krokom aplikujete sýto čiernu riasenku, ktorá riasy predĺži tááák skvelo :)  


8. OBOČIE - S-he Stylezone Eyebrow Pencil 02


Dokonalý make-up bez dokonalého obočia je zbytočná práca ... ak nemáš obočie nemáš tvár ... moje heslo :) proste dievča nemusí mať ani make-up ani puder, stačí, že si vie pekne upraviť obočie a výraz tváre je celkom iný ... takže toto je základ ... prvá vec, ktorú by sa mala každá holka naučiť ...už žiadne čiarky ale pekné prirodzené obočie 

9. BORNZER - S-he Stylezone Sun Powder


Čo ma upútalo bola samozrejme textúra na povrchu, podobne ako pri Dermacol púdri ... krásne sa trblieta a dáva pletí, aj takej svetlej ako mám ja, pekný letný nádych zo slnečných pláži

A to je posledný krok môjho každodenného make-upu ... ak chcete inšpirujte sa ... alebo mi nechajte komentár ako sa líčite vy :)

Prajem vám pekný deň, xoxo. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...