nedeľa 22. júla 2012

DIY album



Na mojej FB stránke Purpurovej Lastovičky, došlo k rapídnemu nárastu obrázkov z albumu Pre šikovné ručičky. Toľko toho čo som práve v stave totálnej letargie našla ma nehorázne potešilo. Ja som proste maniak do týchto vychytávok. Vždy keď nájdem doma nejakú nepotrebnú vec, vždy sa najprv pozriem na net, či sa nenájde nejaký článok alebo fotopostup, ako daný predmet hodný do smetí, využiť. Ak vás zaujímajú takéto vecičky ako mňa navštívte moju stránku a zalajkujte na čokoľvek čo sa vám zaľúbi :D Prajem vám ešte pekný a pokojný zvyšok dňa :)


1 komentár:

  1. Na tvůj FB určitě mrknu.. jinak tyto přívěšky jsou úplně boží ! Nádhera !


    P.S. Stala jsem se tvým novým "pravidelným čtenářem" a potěšilo by, kdyby ses stala i ty mým :) Děkuji ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...