piatok 13. júla 2012

Love - Drink - Sun

Keď je vonku horúco, chcem aby pršalo a keď už prší znova by som chcela teplo a slnko ... teraz som nejaka zaspatá z tohto zatiahnutého počasia a tak spomínam ako bolo krásne minulý víkend ... a dúfam, že aspoň spolovice bude také počasie zajtra ... 
S pretty boyom sme sa vybrali na chatku, pogrilovať, pokúpať sa, opáliť a spáliť :D a užiť si tak spoločný víkend ... po dlhom čase som sa konečne opaľovala a užívala som si to a to som bola silný odporca polehovania na slnku a chytania brondzu ... ale teraz ma to baví :) ... keď sa hneď schladím v bazéne s mojim  PB .. najlepšie chvíle na svete ... 
Vtedy som dostala aj svoju krásnu kabeločku Parfoisku, ktorú som už spomínala v príspevku Superhero ... proste krásne dva spálené dni :) a nakoniec som ešte dostala malinky, ktoré mi nazbieral pretty boy ... no nie je na zožranie :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...