streda 18. júla 2012

Purpurové hodnotenie



Kedže som sa dostala do spolupráce so značkou Barry M a Ring & Things a tak isto testujem aj produkty, ktoré sa mi dostanú pod ruky, rozhodla som sa urobiť nejaký jednoduchý hodnotiaci systém, ktorým budem dopĺňať svoje recenzie ... nech to má predsa aj nejakú vizuálnu stránku. Použila som na to svoje purpurky (purpurové lastovičky). Systém je jednoduchý ... testovaný produkt môže dostať 1 alebo až 5 purpuriek, podľa mojej spokojnosti ... 1 purpurka = nespokojnosť ... 5 purpuriek = veľká spokojnosť :)  








6 komentárov:

  1. Ahoj Zuzi,
    tak to jsi vymyslela výborně. Jsem na recenze zvědavá, a doufám, že často výrobky dostanou "5 purpuriek" ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) som rada, že môj včerajší polnočný počin má odozvu 8-7 už len nech prídu vzorky a bude sa hodnotiť ...

      Odstrániť
  2. super nápad :)

    PS: na mojom blogu sa koná giveaway ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mě na blogu probíhá giveway o originál kabelku Chanel:
    http://thestylecage.blogspot.cz/2012/07/chanel-giveway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...