utorok 24. júla 2012

Essence Nail Art Stampy Set - nové zistenie



Ak si pamätáte, tak som tu dala celkom nepriaznivú recenziu na tento pečiatkový set od essence ... ale pravdepodobne budem musieť prehodnotiť toto hodnotenie ... pretože som prišla na to kde bol problém ... že vraj k tomuto setu treba špeci lak na pečiatkovanie ... no a ten som si kúpila ale na čo - na nič ... a preto mi to prevdepodobne vôbec nešlo ... tak som skúsila pečiatkovanie s lakom z mojej Dúhovej pokladnice :D, ktorý mi prvý padol do oka ... a mala som to asi spraviť skôr ... všetko išlo ako po masle ... krásne sa zotieral, ešte lepšie sa otlačil na pečiatku  a následne na nechet .... takže asi netreba veriť každému reklamnému ťahu ... ale aspoň viem že moja pečiatková sada funguje :)

2 komentáre:

  1. Já to mám úplně stejně ! Nejprve mi to s tím jejich lakem vůbec nešlo a pak jsem použila svůj a najednou to šlo, přesně jako po másle ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne to nešlo s tým originál pečiatkovacím lakom a teraz s mojím obyčajným to ide :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...