nedeľa 2. septembra 2012

Sirene´s Eyeshadows (Halloween Time)





Dnešné líčenie očí, som spravila z dlhej chvíle a len tak náhodným výberom tieňov "naslepo". 

Popravde som ani nevedela ako to skončí, ale bavkala som sa dovtedy, kým som nebola ako tak spokojná. 

Toto líčenie je skôr "karnevalové" a keďže sa blíži síce ešte pomalým krokom Halloween a sním spojené rôzne párty, tak to dnešné som nazvala Sirene Eyeshadows, alebo očné tiene Sirény.

Použila som :

catrice Absolute Eye Colour 180 Ocean´s 14
catrice Absolute Eye Colour 010 Sunny, We Love You
VOE super eye shadow 305
Barry M pigment 79
miss sporty mini-me eye liner 010 black raven
miss sporty mini-me eye liner 050 snow
oriflame eyeliner stylo black
L´oreal Double Extension Mascara
umelé mihálnice




Samozrejme ako vždy najprv som naniesla podklad, aby tiene dobre držali a tiež dobre vyzerali.
Modrý tieň som ťahala celým horným oblukom oka od koreňa nosa až ku korienkom vlasov.
Opticky som s snažila ako zväčšiť a predĺžiť.
Pod obočie a na pohyblivé viečko som aplikovala zelenozlatý pigment.
Ďalej som začala ťahať súbežne s modrým tieňom na konci oka tieň ružový, žltý a zase modrý, ktorý som nakoniec jemne potiahla ružovou. 
Obočie som čo najviac vykreslila čiernou tužkou a podľa fantázie vytvarovala.
Čiernu linku som aplikovala na pohyblivé viečko .. súbežne s modrým tieňom a ťahala som ju smerom von od oka.
Čiernou tužkou som vykreslila vnútorný obluk viečka a ťahala som ju súbežne s linkou od koreňa nosa. Použila som ju aj ako spodnú linku ale nie priamo k mihálniciam ... snažila som sa vytvoriť efekt väčšieho oka.
Bielou tužkou som vykreslila priestor medzi čiernou tužkou a okom, aby sa pohľad prehĺbil a zväčšil.
Nalepila som mihálnice a celé líčenie som zakončila špirálou, ktorú som dala len na horne mihálnice.


6 komentárov:

  1. Vypadá to moc zajímavě!! :)
    Bez té protažené linky bych v tom možná šla i normálně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný blog, skutečně ♥

    p.s. Zvu Tě na svojí giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form, ráda Tě tam uvidím!! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fiha! :-) Mozem sa opytat, ake mihalnice si to pouzila? Vyzeraju teda dooost slusne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zajtra ich nafotím a pripojím k článku ... tieto som dostala od kamošky a sú to Magic Girl High-class Eyelashes A4

      Odstrániť
  4. dosť zaujímavé ale podľa mňa sirény by mali mať skôr viac modrej farby.. nie čiernej.. ale to je môj názor..

    http://passionandrew.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no myslím že ten modrý tieň je dosť výrazný ... obočie som už modré nechcel dať ... ani linku ... inak by oko zaniklo

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...