utorok 11. septembra 2012

Cat Woman´s Eyeshadows



Prvé líčenie čo som sa neučila, bolo asi dymové líčenie, alebo ešte lepšie a intenzívnejšie mačacie oči.

A ku komu inému sa mačacie líčenie hodí najviac ako ku slávnej Cat Woman. Zo všetkých možných variant a hereckých obsadení, mám najradšej práve tú, ktorú stvárnila Michelle Pfeiffer. Jednoducho bola to moja prvá Cat Woman a prvá je proste prvá :)

Bola trochu bláznivá a dosť nepochopená. Čo je vlastne asi základnou charakteristikou správnej Cat Woman, ale v jej podaní to bolo najviac uveriteľné.

Moje líčenie som sa rozhodla trošku oživiť, vyupgradovať, nech to nie je len kombinácie čiernej s čiernou a tak som tomu dala trošku modrý nádych ... keďže ja nemám také oči ako mala Michelle :)


Aké tiene som použila?  


Samozrejme dramatickosť som dodala umelými riasami.
A aby líčenie bolo pekne tvarované ako pomôcku som použila lepiacu pásku, ktorú som si v pásikoch nalepila v línii konca oka a obočia :) Takýmto spôsobom vytvarujete krásne mačacie očko.







------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skvelý song od Lany, ktorý sa hodí už len k samotnému charakteru postavy :) Body Electric


12 komentárov:

  1. Perfektné ! Krásné! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj. To s tou lepiacou paskou si mohla aj nafotit je to urcite dobry grif. vyskusam. a ake mas lepidlo na mihanice? mne ziadne nedrzi :( alebo drzi ale slabo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre nabudúce keď si budem robiť dymové oči, tak nafotím a prihodím to sem k článku ... a nafotím aj lepidlo ... nie je to nejaká špeci značka ... vyzerá ako tuhý priesvitný lak s ružovým vrchom.

      Odstrániť
  3. Krásne líčenie..veľmi ti pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. som rada, že s vám toto líčenie páči :) celkom ma chytila tématika superhrdinov a hrdiniek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ejhaaa... to ti ale pekne vyslo! Technicke spracovanie je dokonale, fakt klobuk dolu. Neskusis ale vonkajsiu cast linky predsa len trosku potiahnut? Lebo nasadenie umelych mihalnic vizualne skratilo tu povodnu a vyzera menej macaco... chapes, co myslim? Ale inak, velmi krasne :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za to technické spracovanie ... to si o sebe ja nemyslím, ale veľmi pekne ďakujem :) viem čo myslíš, že mihálnice tomu ubrali, ale to asi len na fotkách ... na živo to vyzeralo dosť kruto, a tu taká malá kity :D možno keby som mala po ruke nie také husté mihalnice tak by bolo viac vidno z tých vonkajších mačacích kútikov očí ... musím doplniť zásoby O:-)

      Odstrániť
  6. mihalnice to riadne zdramatizovali:) kras(k)a :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. začínam mať silnú záľubu v umelých mihálniciach :) na hranie s líčidlami sú dokonalé, ale tiež na slávnostne líčenie medzi ľudí :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  7. Krásne urobené oči!!! Catwoman sa môže strčiť :-) si fakt sikovna a talentovaná :-) skvelý blog!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow krásna pochvala =D7 toto som až nečakala :) vážim si to :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...