piatok 21. septembra 2012

H&M Commercial with Lana Del Rey



Lana Del Rey a jej spolupráca so značkou H&M sa celá nesie v duchu Laninej tvorby, jej hudby, spevu a štýlu. 
Teraz celkom neviem či kolekcia a celá PR je postavená len na nej, alebo na značke H&M :)

Ako ste si už mohli všimnúť, tak som vás už priebežne informovala o tejto celej kampani vo svojich príspevkoch, ako Nová tvár H&M a Nová jesenná kolekcia H&M.


Ak ste z Bratislavy tak ste ako ja mohli všimnúť aj nové bilboardy k tejto kampani. Keď ráno idete do práce cez Most SNP tak si môžete obzrieť rovno dva Lanine bilboardy. Je na nich očarujúca ako vždy :)

Okrem Bratislavy tieto reklamy nájdete všade po svete a v oveľa väčšom formáte :)



Fotky z kampane ste už videli asi všetky tu u mňa, a ak nie tak si znova prezrite tento článok TU.

Okrem foto kampane Lanu ako speváčku zapojili aj do reklamy, ktorou sa okrem modelov jesennej kolekcie nesie aj hudba a spev charakteristická pre Lanu.

V televízii môžete vidieť reklamnú verziu klipu Blue Velvet, songu od Bobby Vinton. Tento song preslávila Issabella Rossellini v roku 1986 vo filme David Lynch.

Ja vám prinášam ako reklamnú verziu, ktorá ma 26 sekúnd ... 

... a tiež aj skoro dvojminútový videoklip.

3 komentáre:

  1. moc do hm nechodim nakupovat ale tuto kolekciu si pojdem pozriet ked budu mat taky svetrik jak ma ona na billboarde tak budem rada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lana je borka všech borek! :-D v H&M už jsem to včera viděla, dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lana je kočka. Akurát ju mám pustenú :) Reklamu v H&M obdivujem vždy keď idem okolo z obeda do práce, dúfam, že sa mi podarí čoskoro aj vbehnúť dnu :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...