utorok 25. septembra 2012

Miley Cyrus on Two And a Half Men



Americká divoká kvetinka, ktorá vyrástla z detskej Disney hviezdičky, Miley Cyrus, sa objaví v novej sérii veľmi obľúbeného seriálu Two and a half man. Ešte začiatkom augusta sa o tomto obsadení šuškalo po internete ... veď som vás už o tom písala v príspevku Cyrus Hairstyle, v ktorom sa vám Miley ukázala v novom rebelsky blonďavom zostrihu. Speváčka a herečka sa ukáže rovno v dvoch epizódach, ako Missi, stará rodinná priateľka bilionára Waldena Schmidta, ktorého hraje obľúbený Ashton Kutcher. Ja som s Ashtonomvým obsadením veľmi spokojná, ale ako sa mi bude páčiť Miley, to je ešte len vo hviezdach. Ešte, že sú to len dve epizódy. 



Našla som aj pár záberov z epizód, v ktorých sa Miley ukáže. Síce sa bude veľmi snažiť o pozornosť mladého bilonára, ale omnoho viac očarí hormónmi zmietaného Jacka, ktorý sa vracia z vojenského výcviku navštíviť Allana, ktorého hrá Jon Cryer, čerstvý držiteľ ocenenia Emmy.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...