nedeľa 7. apríla 2013

Kozmetický TAG


Ahojte. Kedže som neskutočne chorá a upráva fotiek pre nové príspevky je momentálne v mojom prípade nepredstaviteľná  a video v taktom stave tiež natočiť nemôžem rozhodla som sa, že vám pripravím TAG. Dnes tu bude KOZEMTICKÝ TAG, a ak moja choroba bude pretrvávať tak uverejním aj TAG THIS or THAT. Rozhodla som sa, že odpoviem na 25 kozmetických otázok, podľa veku, ktorý zodpovedá aj starostlivosti o moju pleť. Po kliknutí na jednotlivé produkty, ktoré v tomto príspevku spomínam sa dostanete na stránky, kde si ich máte možnosť pozrieť alebo zakúpiť. Tento príspevok je asi jeden z najrozsiahlejších a aj s chorobou som ho písala asi pol dňa :) Tak snáď si ho aspoň niektorá z vás prečíta :)



- Ako často si čistíš pleť?
Snažím sa aspoň dva krát do dňa, a to ráno čistou vodou, nech sa pleť pekne preberie a potom si ju ešte očistím pleťovou vodou alebo miceralkou. Večer zase, použijem čistiaci gél a pleť spolu s očami dočistím micerálnou vodou.

- Aký máš typ pleti?
No dokonalú pleť určite nemám. Snažím sa o ňu starať ako o zmiešanú, citlivú a niekedy aj problematickú pleť. Je to možno komplikované ale aspoň som sa naučila ako sa popasovať s týmito problémami. Keďže som dosť svetlý typ, tak už aj najmenšia nedokonalosť je na pleti vidieteľná. Dôležite je nájsť správne produkty, ktoré vám to celé uľahčia. 

- Čo momentálne používaš na čistenie / odličovanie pleti?
Vždy je to kombinácia pleťovej / miceralnej vody a čistiaceho gélu. Kým som nepoznala čaro micerálok, používala som miesto nich odličovacie mlieko. Teraz je to zase naopak a aj keď mám doma krásne voňavé Nivea pleťové mlieko, zanedbávam ho. Takže teraz sú moje obľúbené odličovače Bioderma Sébium Gel moussant alebo L´oreal Pure Zone Matt Solution (so šikovnou gumenou kefkou, ktorá sa dá použiť s akýmkoľvek iným čistiacim gélom) v kombinácii s Bioderma Sensibio H2O / Nivea Visage čistiaca voda Stay Clear / Garnier Essentials ukľudňujúca pleťová voda s výťažkom z ruže /  Cien osviežujúca pleťová voda lotus & silk.
Rada jednotlivé produkty obmieňam, keďže sa mi už stáva pravidlom, že pleť si na určitý produkt zvykne a prestane na neho reagovať.

- Aké značky pleťovej kozmetiky používaš?
Ako som už spomínala, tak je to určite Bioderma, Nivea, Garnier, Cien, Dermacol a L´oreal.

- Používaš peeling?
Samozrejme. Myslím si, že dobrý peeling by mal byť súčasťou pravidelnej starostlivosti o pleť. Ale nič netreba preháňa a to už vôbec nie s peelingom. Doma mám dve značky, L´oreal Pure Zone hĺbkovo čistiaci peeling, ktorý podľa mňa až taký hĺbkový nie je, ale pravdu povediac, kupovala som ho preto, že bol za dobrú cenu a značku L´oreal mám fakt veľmi rada. Píše sa na ňom, že sa môže používať každý deň, čo u peelingov, je dosť nezvyčajné, tak asi preto nie je jeho efekt až taký hĺbkový. Nie som proste zvyknutá na takúto každodennú procedúru. Jeho granulky sú väčšie ale zase je ich menej.
A ten druhý zázrak je píling od Biodermy Sébium a je v porovnaní s L´orealom samozrejme drahší a menší, ale používa sa len raz/dvakrát do týždňa a jeho čiastočky, ktoré obsahuje sú neporovnateľne menšia ale zase je ich viac. Takže výsledok, ktorý tento peeling poskytuje je viditeľnejší. Dúfam, že čoskoro na neho napíšem aj recenziu.

- Aký pleťový krém používaš?
Vyskúšala som už množstvo pleťových krémov, a podobne ako pri pleťových vodách si na nich pleť zvykla a ich účinok prestal byť postačujúci. Momentálne som však verná dennému a nočnému krému s Q10 od značky Cien. Nechápem to, ale táto Lidl značka má niečo do seba. Sem tam ich však prestriedam s Matriciane krémami od Biodermy, Matriciane Multi-Défense a Matriciane Sérum.

- Máš pehy?
Pehy nemávam pravidelne, len také občas v lete vyťahané od slnka :)

- Používaš očný krém?
Možno si niekto povie, že je to celé zle, ale nie nepoužívam a nikdy som nepoužívala krém výhradne určený pre okolie očí. Rozumiem tomu, že pokožka je tam jemnejšia a vyžaduje si starostlivosť, ale nejako sa nad tým veľmi nepozastavujem. Ak máte nejaký osvedčený očný krém, ktorý by ste mi rady odporúčilí, tak budem rada, ak mi to napíšete.

- Aký make-up momentálne používaš?
Veľmi dlho som hľadala (kedže makeup používam od 15tich - takže 10 rokov), prešla som si rôznymi značkami a samozrejme aj neslávnym aknekolorom, až kým som nenarazila na starú dobrú klasiku, ktorú mi ponúkla značka Dermacol. Od nich používam ako make-up, tak aj púder a dúfam, že sa to nezmení. Možno len k niečomu ešte lepšiemu, ale dúfam, že nebudem už musieť hľadať. Takže mojím miláčikom je Dermacol Elixir make-up, ktorý pekne kryje, jeho konzistencia je hutnejšia ako pri iných makeupoch a vyhovuje tónu mojej pleti.

- Aký máš farebný tón pleti?
Nikdy som špeciálne nerozlišovala svoj tón pleti, kedže som svetlunká až bledá a jediné moje smerovanie pri výbere make-upov a púdrov bolo vždy prvý odtieň v ponuke, číslo jeden, porcelane, vanilla číže čokoľvek čo vo mne evokovalo, že nebudem mať problém s prechodom medzi tvárou a krkom a čo sa mi najlepšie hodí a nespraví mi na tvári masku.
Inak veľmi pekný článok ako si vybrať make-up, ako sa vyznať v označeniach a tónoch pleti som našla na blogu viacstylu, ktorý píše Lučiak. Takže nech sa páči, určite si tento príspevok prečítajte TU.

- Čo si myslíš o umelých riasach?
Umelé riasy milujem. Síce ich nepoužívam pravidelne, ale to čo s nimi dokážete je fakt skvelé. Nezničia vám vaše prirodzené riasy, môžete si vybrať z rôznych variantov, podľa typu líčenia, ktoré chcete dosiahnuť, a výraz v tvári s dokonale nalepenými riasami je na nezaplatenie. Takže určite chodte do toho, len nezabudnite na to, že je dôležité riasy prispôsobiť veľkosti oka a taktiež je dôležitý výber lepidla! A ak už nemáte záujem o výsledok z reklám na riasenky, stačí si zaobstarať trsy, ktoré sú ľahšie a oku dodajú šmrnc.

- Akú značku riasenky používaš?
Myslím, že stará dobra klasika, ktorá nesklame sú riasenky od Rimmel, ale ja som momentálne podľahla riasenkám od L´oreal. Momentálne striedam dve, ktoré dodajú riasam objem a opticky ich dostatočne predĺžia, a to Double Extension Carbon Black a Volume Million Lashes extra-black.

- Používaš podkladovú bázu?
Podkladovú bázu používam asi posledný rok. Vtedy som to akosi neriešila a popravde ani som sa nezaujímala o to načo a prečo je taká podkladová báza dobrá. Pod make-up používam podkladovú bázu od Biodermy Sébium Pore Refiner, ktorá dokonalé zmatní problematickú T-zónu a pod očné tiene zase kombináciu Essence Colour Arts eye base a Alverde Lidschatten-Basis. Niekedy keď si chcem trvanlivosť očných tieňov poistiť, tak po viečku prebehnem ešte hrubou bielou tužkou od Alverde Highlighter-Stift, ktorá je skvelá samozrejme aj ako rozjasňovač pod obočie.

- Aký korektor používaš?
Momentálne používa až štyri typy korektorov. Paleta korektorov od Catrice Allround Concealer je veľmi multifunkčná, pretože okrem troch odtieňov korektoru obsahuje aj zelený korektor na prekrytie začervenania pleti a červený na kruhy pod očami. Keď však chcem nejakú nedokonalosť prekryť a aj trošku preliečiť, veľmi sa mi osvedčila klasická béžová a lacná, korekčná tyčinka od Miss Sporty Anti-Blemish Action. Ak je moja pleť trošku viac nevyvážená a potrebujem prekryť nejaké začervenané nedokonalosti s nervov alebo proste príde obdobie, keď fakt si pleť robí čo chce, rada siahnem aj po korekčnom dvojbalení Bioderma Sébium Al korektor, ktorý nedokonalosť skryje zeleným kompaktom a odtieň pleti zjednotí tónovaným krémom. No a samozrejme posledné korekcie robím pod očami, ak treba prekryť nejaké tie kruhy a to za pomoci, teraz nedávno objaveného tuhého korektoru určeného výhradne pod oči F&F Banish me concealer.

- Čo všetko používaš pri každodennom líčení? 
Tak samozrejme podklad, make-up, korektor,  púder, lícenku, riasenku, tužku na oči, sem tam aj očné tiene a niečo na pery. Samozrejme všetko to nanášam pomocou štetcov. Momentálne som sa zamilovala do Zoeva vynovenej rady štetcov. Používam štyri najpraktickejšie a to 124 Grand Stipling na make-up, 106 Powder Brush na púder, 110 Face Shape na kontúrovanie, 127 Luxe Sheer Cheek na lícenku a Eye Definition Vegan sadu na líčenie oči. Dokonalá súhra funkčnosti a kvality.

- Aký je tvoj obľúbený očný tieň? (značka/odtieň)
Aj keď mám celkom dosť tieňov, ako jednotky z drogérky, tak aj dve veľké stovkové palety, najviac používaný tieň mám naozaj len jeden, nekonečný L´oreal Colour Infailible 002 Hourglass Beige, ktorý tvorí asi základ môjho každodenného líčenia. Veľmi pekne oko prejasní a šikovne sa hodí do akejkoľvek kombinácie s ďalším tieňom, ak chcem vytvoriť výraznejšie líčenie.

- Máš skúsenosti s minerálnym make-upom?
Musím sa priznať, že vôbec. Ani ma neláka vyskúšať ho a nenastala ešte taká dokonalá príležitosť, aby moja pleť nepotrebovala nič viac, len ľahký minerálny make-up. Možno niekedy, ale zatiaľ sa nechystám si takýto make-up zakúpiť.

- Aký je tvoj obľúbený rúž / lesk?
Rúže používam veľmi zriedkavo a skôr ako len podklad pod lesk, ktorý zvyknem naniesť len prstom. Ale tak celkom som si obľúbila F&F rúže ako neutrálne odtiene, Penny Lane alebo Vanity, tak aj výrazné červené odtiene, Seduction alebo Mistress. Z leskov rada používam (ak vonku nefúka) jednoduchý priehľadný Essence XXXL shine 01 Pure Chic, telový 08 Glamour To Go, alebo broskyňový (papájový) 18 Sparkling Papaya. V kombinácii s výrazným rúžom zvyknem použiť na zjemnenie odtieňu Rimmel Stay Glossy 330 Dare To Stay.

- Ktorú lícenku používaš najradšej?
Teraz som si obľúbila taký lícenkový rozjasňovač od NYC 654 Outside Cafe, ktorým fakt nič nepokazíte a nemôže sa stať, že to s týmto odtieňom preženiete. Je jemnunký, ružovo broskyňový a pleť veľmi pekne prejasní. Pre zvýraznenie zdravej pleti, tzv. líčenia vidieckých dievčat, zvyknem ešte použiť v malom množstve na líčka L´oreal le blush 145 Rosewood, s ktorým však naopak treba pracovať veľmi opatrne. A ak chcem celkom jednoduché, ľahkém bezpúdrové líčenie na líčka jemne použijem buď rúž, ktorý som neniesla na pery, alebo lesk.

- Používaš dorgérkový make-up?
Samozrejme. Osvedčená klasika je pre mňa make-up z drogérky za rozumnú cenu s možnosťou vyskúšať si odtieň. Aj keď je pravda, že osvetlenie v drogerkách je väčšinou veľmi mätúce, ale tak ak mám čas, tak sa pri výbere dobrého odtieňa zdržím pri regáloch dosť dlho :)

- Čo ti pri líčenie fakt nejde?
Fúúha no neviem čo by to tak mohlo byť, ale možno asi sa mi niekedy šmykne ruka s lícenkou a preženiem to a potom to musím zchraňovať púdrom, alebo strávim nekonečno pri snahe dotvarovať si dokonalé obočie. Dosť dlho som sa pasovala s kontúrovaním, v ktorom fakt nie som dokonalá, ale snažím sa zdokonaľovať s každým pokusom. Najväčší problém mi asi robí to, aby nebolo vidieť silný kozmetický zásah :) Ale snažím sa ako to ide, takže radšej menej ako potiť vlastný make-up.

- Aký kozmetický prehrešok ťa vie vytočiť?
Určite to bude odbabrané obočie. Či už je zle vytrhané, alebo zle dokreslené. Proste ako hovorím: "Žena bez obočia nemá tvár". Nech to vyznie akokoľvek, ale keď už niekto venuje čas tomu aby si dal make-up, tiene a všetko okolo toho a obočie jednoducho odflákne alebo nechá len tak, ako príroda nadelila, vie ma to vytočiť :) Toto je vec, ktorú by sa mala každá holka naučiť hneď po správnom nanesení meke-upu a lícenky.

- Ak by si si mala zobrať so sebou tri veci z kozmetiky, čo by to bolo?
Pomáda, riasenka a tužka na obočie :D To je môj balíček prvej pomoci. Aká to bude riasenka je mi v celku jedno, tak isto aj tužka na obočie, ale samozrejme vždy hnedá (žiadna čierna), ale pomáda musí byť nová Vitaloss UV15+. Je určite kvalitnejšia ako ktorákoľvek iná pomáda, ktorú som mala možnosť vyskúšať. Hydratuje a vyživuje pery dokonale a jej výdrž je tiež chvályhodná. Ja mám pomádu asi v každom vrecku, kabelke alebo kozmetickej taštičke. Nedávno som si uvedomila, že som dosť nervózna, keď mám suché pery. Jednoducho sa kľudne aj zobudím, ak mám pocit, že pery potrebujú hydratovať. Možno pre niekoho zvláštne, ale asi všetci máme nejaké kozmetické úchylky :) Kľudne mi tie svoje napíšte do komentára.

- Uvažovala si už niekedy nad kozmetickým kurzom?
Samozrejme, skoro ako každé dievča, ktorú líčenie baví. Zúčastinila som sa pár workshopov a to je tak zatiaľ všetko. Možno niekedy v budúcnosti dostanem možnosť takýto kurz absolvovať. A potom, aby som bola dokonalá si spravím aj môj vysnívaný kadernícky kurz.

- Myslíš si, že vyzeráš dobre bez make-upu?
Niekedy áno a niekedy nie, ale myslím si že častejšie by som narátala to nie. Doma určite chodím bez make-up, ale keď už chcem vyzerať trošku schopnejšie tak použijem môj balíček prvej pomoci, ktorý som vám spomínala a trošku korektoru a myslím, že katastrofa by bola zažehnaná :)

"Dôležitá je prirodzená krása ženy. Netreba ju prekrývať, ale zdôrazniť."

4 komentáre:

  1. Jeej tak toto je super! Milujem tagy ! A tento je krasny ! Už sa tešim na dalši :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa páči :) tag je vďačná záležitosť :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, skvelý tag! Inšpirovala si nás a tiež sme jeden vytvorili :) Ak by si mala čas a chuť, tak je tu - http://beautymissfits.blogspot.sk/2014/01/beauty-tag.html
    Pekný deň :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nabudúce už aj tagy budú mať asi video charakter :) takže vidíme sa

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...