utorok 16. apríla 2013

Vyhodnotenie Giveaway s Biodermou


Dnes je na čase vyhodnotiť giveaway, ktorú som sa rozhodla usporiadať len pre blogerky. Pred mesiacom v príspevku o Bioderma AR kompaktnom make-upe, ste mali možnosť súťažiť o svetlý a tmavý make-up, a tak som blogerky, ktoré sa zúčastnili rozdelila do dvoch skupín, podľa odtieňu, ktorý si vybrali. Z 30tich zúčastnených dievčat boli len 4, ktoré mali záujem o tmavý make-up. Dievčatá, ktoré chceli svetlý make-up som napísala na oranžové papieriky a vložila do "žrebovacej nádoby" a na zelených papierikoch bolí mená dievčat, ktoré mali záujem o tmavý make-up. Nechcela som robiť žrebovanie dvakrát, tak preto to farebné odlíšenie, aby som vedela, ktorý make-up je už vyžrebovaný. A tak vám z celého mini rýchleho žrebovania prinášam video :) Verím, že je to férový spôsob, ako vybrať víťazov, keďže rôzne randoms, majú možnosť opätovného výberu. Video nie je postrihané, papieriky sú poriadne premiešané a o víťazoch už rozhodlo šťastie, alebo náhoda. Dúfam, že vyžrebované dievčatá napíšu výborné recenzie, ktoré si budem môcť neskôr prečítať. Takže ...




Dievčatá, ktoré teraz nevyhrali nemusia byť sklamané, pretože šance budú mať v nasledujúcich giveaways. Tie, ktoré to tu poznajú vedia, že na novú giveaway, nebudú musieť dlho čakať :) Prajem vám pekný deň.

6 komentárov:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...