pondelok 29. apríla 2013

Otváranie aprílového SenzaBoxu


Dnes mi konečne dorazil 4 dni očakávaný SenzaBox. Otváranie jarnej senza škatuľky som natočila, a ak ste ešte nevideli, čo všetko obsahuje, kliknite si na moje video. Keď som hľadala, koľko slovenských dievčat prezentovalo SenzaBox, zistila som, že je to extrémne nízke číslo oproti Ladyboxu. Našla som tri blogerky, ktoré boli aj neboli spokojné. Ja som zatiaľ z obsahu škatuľky celkom milo potešená, aj keď ma prekvapilo to čo asi každé dievča, ktoré si našlo v boxe dve preexpirované vzorky :D Pred chvíľou asi každú majiteľku aprílového SenzaBoxu kontaktovali s ospravedlnení, že sa takéto nedopatrenie stalo a so snahou vykompenzovať tento nedostatok. Avšak aprílový SenzaBox sa milo prekvapil a prevoňal mi celú izbu. 

SenzaBox si môžete objednať na stránke www.senzabox.cz . Cena aj s poštovným je 16 €.







4 komentáre:

  1. Jeej pekne video o boxiku. Tento im fakt višiel, toľko pekných vecí. Potom by si mohla napísať o rexone, či naozaj funguje.
    Inak nemožem si pomocť ale strašne mi v tomto videu pripomínaš snehulienku:)) ten modrý top a vlasy...:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neobjednávam ale tento sa mi fakt páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tým obalom ma rozhodne potešili :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...