streda 19. marca 2014

Biderma Hydrabio H2O

Už asi na každom blogu boli recenzie na Biodema Sensibio micerálky, ale na ostatné sa akosi zabúda. Ja som sa vďaka spolupráci dostala k tejto modrej kráske, ktorá už farbou prezrádza, že ide o hydratačný rad, teda Hydrabio H2O. Musím sa priznať, že ju mám radšej ako Sensibio H2O - prepáč mi to Sensibio :)

Hydrabio H2O je určená rovnako ako Sensibio na citlivú pokožku, ale zároveň sa dokáže postarať aj o dehydrovanú pokožku. Tento modrý rad si moja pleť veľmi obľúbila a preto tu ešte určite z jeho radov pribudnú nejaké tie recenzie.


Čo má Hydrabio spoločné so Sensibiom?
Obe sú určené asi ako každá micerálka na odlíčenie tváre a očí, bez toho aby ich dráždili a spôsobovali nepríjemné začervenanie alebo štipkanie. A tu som asi tak skončila :) Pretože každá Bioderma micerálka, a to som ešte nespomínala tretiu Sébium H2O, sa potom špecifikuje detailnejšie na to o čo sa stará ten ktorý rad. 

Hydrabio H2O je určená pre pleť dehydrovanú, Sensibio H2O pre pleť citlivú a nakoniec Sébium H2O je určená na pleť mastnú. Sébium som ešte nemala tu možnosť testovať - možno neskôr, ale tak som zatiaľ veľmi spokojná s Hydrabio.

Čím, je Hydrabio výnimočné?
Je to prvá micerálka, ktorá obsahuje biologický komplex Aquagenium® , ktorého úlohou je aktivovať v hĺbke pokožky bunky, aby na povrchu pokožky udržiavali dostatočnú hydratáciu, ktorá je dôležitá pre sviežu, zdravú a pružnú pokožku. A to ja chcem :) a veľmi. 

Ale samozrejme zase nestačí pleť hydratovať len z vonku, a kupovať tie najdrahšie kozmetické produkty a potom sa čudovať, že to nepomáha. Okrem vonkajšej hydratácie je dôležitá aj ta vnútorná a preto nezabúdajte na pitný režim, ktorý je  neskutočne dôležitý. Ja som si ho začala teraz sledovať a poriadne. Denne sa snažím vypiť minimálne 2 litre čistej vody (čaj a káva sa neráta a už vôbec nie sladené nápoje). Dôležitý je aj spôsob akým si dávkujete vodu. Jasné, že ak si celý deň budete chodiť niekam nalievať vodu do pohára len tak keď sa uvolníte z pracovného kolotoča, alebo už prinajhoršom, keď budete totálne smädné. Ja si prísun tekutín sledujem tak, že vždy ak som napr. v práci, ale už aj doma, prichystám si dva litrové džbány s vodou (poprípade fľašu), v jednom je čistá voda a v druhom voda s citrónom, poprípade s uhorkou, zázvorom a mätou, a prinesiem si spolu s džbánmi aj pohár, z ktorého budem piť. Piť cez slamku, je veľmi nepriehľadné, a viac sa podľa mňa niekedy nadýchate vzduchu ako vypijete samotnú vodu. Takže budete len nafúknuté a smädné. Možnosťou je ešte, v prípade ak beháte po meste, športujete, nakupujete, vybavujete niečo, mať stále so sebou fľašu vody, ktorá Vám zabezpečí prísun tekutín počas celej doby strávenej na nohách. Mňa teraz celkom oslovili filtračné fľaše Bobble, ktoré hodíte do kabelky a beháte po meste celý deň. Majú aj šikovný tvar, ktorý padne do ruky a vybrať si môžete z troch veľkosti a viacerých farebných kombinácii vymeniteľných filtrov. Takže skúste aspoň týždeň si takt odsledovať prísun tekutín a verím, že si všimnete ako to Vaša pleť odcení.

Tak ako som už písala, hovorila, okrem pohára vody, môj deň končí a začína s micerálkou. Ráno je to pre moju pleť ako svieža sprcha, keď si ju pripravím na makeup, tak že ju najprv vyčistím Hydrabiom a následne nanesiem krém Hydrabio Légére. Podobne môj deň aj končí, pleť si odlíčim Hydrabiom, poprípade dočistím gélom a pred spaním ošetrím krémom alebo olejom.

Zloženie
WATER (AQUA), GLYCERIN, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, POLYSORBATE 20, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, RHAMNOSE, MANNITOL, XYLITOL, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, HEXYLDECANOL, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, NIACINAMIDE, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM).

Hydrabio je v porovnaní so Sensibiom drahšia približne len o 0,60 €. Je už len na Vás, ktorú si vyberiete. 
 Takže červená alebo modrá Neo :D 
(ak ste neulietali na Matrixe. tak nevadí že nepochopíte)

1 komentár:

  1. aj ja mám modrú radšej. pekne vonia, ružová mi zanecháva taký mokrý pocit, ale táto sa pekne vsiakne a občas až zabudnem použiť krém, čo mám takú príjemnú pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...