nedeľa 16. marca 2014

Bioderma Sébium gumujúca maska

Doma sa mi hromadia produkty na recenzie, a už nastal čas, sa s Vami o ne podeliť, kedže viem, že sa necháte rady inšpirovať. Dnes to bude recenzia na gumovaciu masku značky Bioderma. A kedže toto bola moja prvá gumovacia maska aj to tak dopadlo :D Prvé testovanie, bolo dostatočne štandardné čo sa týka použitia masky, ale neštadardné, kedže ide o istý typ masky, ktorá sa z pleti odstraňuje "špciálnym" spôsobom -  a to som ja akosi prehliadla :D Keď som si prečítala, že maska má gumujúci efekt, predstavila som si výsledok z photoshopu, kedy je pleť vo výsledku hladká, zjednotená a zmatnená. Áno, toto všetko táto maska dokáže, a ako som si to skúsila ja, tak k tomuto výsledku sa dá dostať dvoma spôsobmi. Klasickým a inovátivným :D Pri tom prvom na maske ušetríte pri tom druhom masku spotrebujete skôr ako do mesiaca, ale aspoň si vyskúšate to nové gumovanie :)


Tuba s obsahom 40 ml, obsahuje masku, ktorej konzistencia je z mojich skúseností dosť neštandardná. S podobnou konzistenciou som sa stretla pri domácej maske z droždia. A kedže ju je potrebné na pleť naniesť v hrubšej vrstve, tak či onak sa nanáša dosť ťažko. Nedá sa to prirovnať ani ku krému, ktorý sa na pleť rozotiera rovnomerne, a nie je to ani gélovita konzistencia. Je fakt taká gumová, a preto ju treba nanášať zľahka a nahrubo. Ak to spravíte opačne, že sa ju budete snažiť na pleť ako keby pritlačiť zostanú Vám tam holé miesta - a to nechceme. 


Dôležité pri tejto maske je strážiť si čas jej pôsobenia. Na obale sa píše aby to trvalo 5 minút, ale tak každá vrstva a hrúbka masky uschýňa rôzne, a kedže nikto si masku nenanesie rovnako, a rovnomerne (ako sa to stalo aj mne v oblasti okolo sánky a uší) je dobre si to sledovať prstami. Jednoducho skúsite či má už maska tú správnu tuhosť na gumovanie. Samotné gumovanie je už jednoduchá záležitosť, kedy kruhovými alebo pohybom sem a tam (ktorý mam radšej) zožmolkujete masku z pleti. Keď je vrstva masky dostatočná, pleti to nijako neškodí a nezačervená, ale horšie je to tam kde je masky menej a zaschla skôr a poriadne. To je už lepšie zmyť spolu so zbytkami masky, ktorá sa samozrejme z pleti neodstráni dokonale len gumovaním, ktoré je dosť neporiadné by som povedala. Najlepšie je si masku zgumovať z tváre nad umývadlom v kúpelni, kedže to proste padá a padá. Veď viete si predstaviť ako to vyzeralo na konci roka školy, keď sa odovzdávali učebnice a gumovalo sa jedna radosť. Proste jeden veľký bordel. Len z tohto dôvodu je pre mňa toto gumovanie zdĺhavé. Masku stačí používať 1-2 krát týždenne, a pri takomto spôsobe odstraňovania, je si ju teda dobre nechať na víkend, alebo pred spaním.


Ako som už na začiatku článku písala, radšej som si obľúbila štadardný spôsob využitia masky, ktorý z nej aj čo to ušetrí. Masku si nanesiem v jemnejšej vrstve a keď po 5 minútach uschne a samozrejme ju nie je už možne gumovať, jemne ju zmyjem z tváre osuškou namočenou v teplej vode (takto to je príjemnejšie k pleti, a skôr masku odstránim). A výsledok? Ten istý. 

Kedže chodím do práce aj na nočné a celých 12 hodín mam na tvári makeup, je táto maska pre mňa takým vyslobodením. Ráno príde domov odlíčim sa a pred spaním použijem túto masku. Pleť sa ukľudní, stabilizuje, príjemne zmatní a očistí. Pleť je tak viac "nadýchaná a ľahšia"po celej noci s makeupom na tvári. 


Čo teda od novéj gumovacej masky Bioderma môžete očakávať?
- odstraňuje nečistoty a nadbytok prebytočného mazum vďaka patentu Fluidactiv - súhlasím
- vytvára okamžitý zmatňujúci efekt - súhlasím
- obsahuje koalin a antibakteriálne látky, ktoré pokožku ozdravujú a čistia - súhlasím
- sťahuje póry - súhlasím
- má peelingový efekt bez použitia mikro častíc - radšej mám originál peeling

Cena: 11,99 €

2 komentáre:

  1. Tiež som s ňou veľmi spokojná, nedávno som ju recenzovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akurát sa o nej tiež chystám napísať. Výsledný efekt je skvelý, ale ten samotný proces gumovania a tým pádom aj naťahovania a šúchania pleti nie je nič rýchle ani šetrné. Preto ju aj ja radšej trochu namočím jemne vmasírujem a zmyjem a ako píšeš výsledok je ten istý :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...