utorok 18. marca 2014

Ziaja dvojfázový odličovač očí

Neverila som, keď sa ku mne od spoločnosti Ziaja dostal na testovanie odličovač očí. V dnešnej dobre keď sú na každom blogu recenzie na micerálky, používa ešte niekto odličovač očí? Povedala som si, že tento produkt ani nevypotrebujem, až kým som ho neskúsila. Wow. Ako micerálka je micerálka, ale o očné okolie sa treba vedieť starať a tento odličovač to vie výborne. Ziaja ponúka tri typy odličovačov, z ktorých si môžete vybrať buď hydratačný, jemný alebo tento dvojfázový, o ktorom bude aj dnešná recenzia. 


Ziaja dvojfázový odličovač očí sa špecializuje na odličovanie vodeodolného líčenia, je šetrný ku kontaktným šošovkám a je nepárfemovaný. V 120 ml fľaštičke sú dve zložky, ktoré sa po pretrepaní zmiešajú a vytvoria tak jednotný modrý odličovač. Je to akoby kombinácia obličovačov, ktoré má Ziaja vo svojej ponuke. Pretože hydratačný odličovač je modrý a jemný odličovač je zase priehľadný. A práve táto priehľadná zložka má v sebe olejový základ, ktorý sa má postarať o dokonalé odličenie vodeodolného líčenia. A ide jej to veľmi dobre :) Takže to znamená, že tento dvojfázový odličovač očí v sebe spája to najlepšie čo Ziaja ponúka vrámci odličovania. 


Tento odličovač som si veľmi obľúbila, možno aj pre to, že je po dlhej dobre môj jediný odličovač očí. Je jemne olejovitý, a tak príjemne zvláčňuje okolie očí a zanecháva tak po sebe sviežejší pocit ako po micerálke. Neprekáža mi dokonca ani to, že je neparfémovaný, keďže ja mám celkom rada nejakú tu arómu. Balenie je veľmi šikovné, také do ruky, a teda si ho môžete zobrať kamkoľvek so sebou do cestovnej tašky. Cenu Vám neviem povedať presne, ale mala by byť okolo 3€
Ak si zakladáte na zložkách v produktoch, nafotila som Vám ich. Ja sa v tomto až tak nevyznám, ale viem že s účinokom, ktorý poskytuje dvojfázový odličovač som veľmi spokojná. Tak ako sa staráte o okolie očí krémom, tak si zaslúži aj to správne a šetrné odlíčenie, pretože micerálke je skvelá vec, ale jemné partie potrebujú jemné zaobchádzanie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...