nedeľa 23. marca 2014

Ziaja ružové maslo nočný krém 30+

Starostlivosť o pokožku je dôležitá v každom veku a myslím si, že Ziaja vie ako sa postarať o pokožku, s tými správnymi ingredienciami určenými pre každý typ alebo vek pokožky. U mňa ste už mohli vidieť recenzie tejto značky, a nemôžem na ňu povedať nič zlé. Tak ako rad produktov s kozím mliekom, alebo výťažkom z nechtíka je pre problematickú pleť tou správnou voľbou. Ako som už písala, o pokožku sa netreba starať len z vonku ale aj z vnútra. A dnes sa o ňu spolu postaráme s radom z ružového masla, ktorý je zameraný na starostlivosť o pleť nad 30 rokov, kedy by ste už mali mať za sebou isté návyky - denný / nočný krém. 
Ziaja červený rad, z výťažkov z oleja ruže šípkovej je navrhnutý pre pleť 30+, aby jej opätovne prinavrátil jej pevnosť a pružnosť. V 50 ml obale je po povrch napakovaný jemne ružovkastý krém, s jemne olejovitou štruktúrou a príjemnou vôňou. Ja osobne veľmi nemusím, takéto rúžové arómy, ale táto je nenútená a príjemne sladká.  Viac ako na krém na to podobá na emulziu, ktorú si viem celkom predstaviť aj predávanú v pumpičkovom aplikátore. 
Vidíte to zloženie? Ziaja ružový nočný krém obsahuje 3% olivového a makadámiového oleja, 5% kanolového oleja, kyselinu linoleovú, linolénovú, kyselinu hyaluronovú, d-pantenol, skvalén, hydroxyprolín...
Všetky tieto zložky majú na starosť oddiaľovať prejavy stárnutia, viazať vodu v pleti, aby bola jasná a hydratovaná aj počas noci. Ziaja nočný krém nepôsobí len na povrchu, ale snaží sa poskytnúť dostatočnú hydratáciu aj v hlbších vrstvách pokožky, a tak pokožku zjemniť, obnoviť jej ochrannú bariéru, doplniť nedostatok lipidov, a hlavne predchádzať dehydratácii. 
Cenovo by sa tento krém mal pohybovať okolo 5 €, čo je dostupná cena, v rámci účinku na pleť. Ja som bola voči made in Poland kozmetike najprv skeptická, ale nedala som sa odradiť. A síce som to nenašla priamo na produktoch, ale na stránke je uvádzané, že produkty nie sú testované na zvieratách. Čo len zvyšuje body pre túto už európsku značku. Všimla som si, že sa už prestalo uvádzať made in Poland a nahradilo sa to made in EU. Takže predsudky bokom.

Z vlastnej skúsenosti s nočnými krémami je Ziaja ružový nočný krém menej mastný ako ostatné, ale zase vytvára na pokožke akýsi jemný filter, ktorý sa postará o jej správny odpočinok počas noci. Ráno po aplikácii je pleť hydratovaná, nemastná a vonkoncom bez akýchkoľvek suchých miest. 

Samozrejme, že ešte stále prevládajú názory, že prehnaná starostlivosť prinesie pleti len nižšiu toleranciu, ale to je už dnes len prežitkom. Pretože doba keď vyrastali naše staré mamy s pleťou ako broskyňa, a nepoznali rozdiel medzi denným a nočným krémom, nie to ešte rôzne séra, alebo masky, je dávno preč. Tak ako sa zmenilo prostredie v ktorom teraz žijeme, a strava ktorú prijímame, tak aj pleť potrebuje istú dávku podpory pre odolnosť a správnu hydratáciu.

2 komentáre:

  1. ja mám tie s kozím mliekom, denný aj nočný a ako som si dala nočný na pleť ráno som sa zobudila ako keby so zhoretou pleťou :/ totálne červená, suchá, svrbela ma, šúpala sa mi :( a veľké - parabény ... pre mňa to nebude :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, určite to vyzerá na nepríjemnú reakciu - ale podobne môže reagovať pleť na krémy s vysokou koncentráciou výživnej látky - napríklad keď som si kupovala krém so slimáčim slizom, bolo to ako varovanie na škatulke, ako prvotné reakcia - našťastie sa nič také neudialo a krém používam ďalej. možno by sa oplatilo, ak by sa k takýmto krémom pridával aj nejaký letáčik - ja som si kozie mlieko obľúbila ako telový krém, ale samozrejme pleť je citlivejšia - tak verím, že plať sa ti už dala do poriadku - a tiež je to riziko testeriek, že nie vždy nám musí vyhovovať ponúknutý produkt - ja som mala zatiaľ problém jedine s odtieňom alebo vôňou

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...