sobota 30. júna 2012

Garnier Fructis Puer Shine 2 v 1

Cez FB stránku značky Garnier som dostala možnosť testovať nový šampón, ktorý bol navrhnutý proti negatívnym účinkom tvrdej vody na vlasy. Šampón neobsahuje silikón ani parabény (syntetické látky, ktoré sa  nachádzajú vo väčšine kozmetických výrobkoch), vlasy posilňuje a uľahčuje rozčesávanie. 

Som veľmi spokojná a rada, že som mohla testovať tento malý zázrak vo fľaši. Nepotrebuješ byť Aladín, aby ti džin z fľaše splnil tvoje priania. Ak si želáš lesklé, hydratované a zdravé vlasy siahni po šampóne Garnier Fructis Pure Shine 2v1. (vedela by som si na to predstaviť aj reklamu) :)
Jeho gélová, priehľadná konzistencia, je hneď na prvý pohľad iná ako poznám u krémových šampónov. Vôňa je charakteristická pre šampóny Garnier, ľahká, svieža a ovocná. 
Veľkým problémom, s ktorým som sa ja stretávala bolo, že žiaden šampón nazabezpečoval hydratáciu pokožky hlavy. To sa v tomto prípade nestalo. Bola som milo prekvapená, keď som nepotrebovala použiť ani balzám na vlasy, ani hydratáciu pokožky po umytí. 
Dnes už určite nie som jediná, ktorú trápi vypadávanie vlasov pri česaní a umývaní, ktoré je spôsobené buď farbením, alebo slabou výživou vlasového lôžka. Garnier Fructis Pure Shine 2v1 som testovala týždeň a viditeľne sa znížilo množstvo vlasov, ktoré ostali po umytí vo vani ... niekedy dokonca tam nebol ani vlások ... a to som neverila vlastným očiam. Verím, že toto nové, z 94 %  bioodburateľné zloženie, je šetrnejšie ako k prírode, tak aj k mojim vlasom a dáva im lepšiu starostlivosť. Výťažky z ovocia (fruktoza a glikóza), vitamín B3 a B6  sú zdrojom energie pre bunky, vyživujú vlasy do hĺbky a dodávajú im silu.
Po umytí a jemnom presušení uterákom, som si vlasy prečesala raz - dva. Môj "obľubený" krepovitý účes, ktorý som mala na hlave vždy, ako som vlasy "neposilnila" tužidlom, fénom, alebo žehličkou bol preč. Vlásky ostali ľahké a kľudné a po vysušení pekne lesklé a poddajne. 
Som rada, že som dostala dostať sa k tomuto malému zázraku ako prvá.  
Vždy keď v obchode prechádzam s niekym cez kozmetiku, čo je asi vždy :)  nezabudnem pripomenúť, že šampóny značky Garnier, musia jednoducho vyskúšať a najme novinku z ich rady Fructis Pure Shine 2v1. Už pri prvej verzii Pure Shine som bola zvedavá na jeho účinok proti tvrdej vode a som rada, že sa mi dostala do rúk až táto novinka.

Určite ho skúste ... momentálne je v dm drogerie na šampóny Fructis 50% zľava v zľavovej knižke za 150 bodov.


    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...