utorok 26. júna 2012

Jedná súťaž každý deň

Tak a zase ďalšia výhra na mojom účte ... ak máte čas, tak na stránke Buxu na FB nájdete celé leto množstvo súťaží ... mne sa naposledy podarilo vyhrať už v poradí tretiu knihu teraz to bude Červeny fenix ... to ako som s knihou spokojná napíšem v ďalšom článku, keď knižku dostanem :) .... a ešte samozrejme jedna výhra zo stránky na FB s ručnými výrobkami - čerešničkové náušničky ... 
A leto môže začať ... čerešničky stále na ušiach a knižka v ruke ...





2 komentáre:

  1. Od Tess mám několik knížek a jsem s její tvorbou spokojená, dobře se to čte. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to som rada ... ja som od nej ešte nič nečítala, ale po prvých stánkach som celkom spokojná

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...