piatok 22. júna 2012

Titulovaný nákup

Ták a mám to za sebou ... škola skončila, mám titul Mgr. :) a veľa času robiť konečne to na čo som nemala čas doteraz. Prvé čo som spravila bol nákup kozmetiky ... tešila som sa ako malá ... stálo ma to síce pár eur naviac ako som rátala, ale som spokojná a konečne aj načančaná. 

Môj dnešný nákup: 



Chystala som sa na promócie priateľovi a tak som chcela vyzerať čo najlepšie. Dokonalý make-up je nenahraditeľná vec. Kombinácia týchto vychytávok mi zabezpečila najväčšie pohodlie ako som mohla chcieť. Žiadna lesklá tvár alebo potenie. Vonku bolo asi 30 stupňov, ale ja som vyzerala dokonale :) 
A samozrejme vo vysokých podpätkoch musia byť len pekne nôžky. Takže som nezabudla ani na tieto produkty. Čo presne som nakúpila sa dozviete nižšie.

............................................................................................................

Veľmi šikovná vecička od RIMMEL.
Je to podkladová báza 5 v 1. 
- zmatňuje
- zjemňuje
- vyhladzuje
- rozjasňuje
- chráni

Nanesiete si ju na ako podklad pod make-up, na vyčistenú pleť. Už pri prvom dotyku pocítite, ako krém vytvára jemnú a pevnú vrstvu, ktorá vám zabezpečí skvelý pocit po celý deň ...

Toto je prvý krok k dokonalému looku.

Odskúšané pri extrémnych teplotách, ktoré sme práve zažili.

Cena v DM drogerie Košice: 7,19€





Moja novo obľúbená značka CATRICE cosmetics. Tento šikovný make-up som videla u kámošky, ktorá si ho doniesla z Londýna a konečne ho mám aj ja. 
Je to Photo Finish 18h make-up. 

Na výber je z piatich odtieňov a keďže ja mám dosť svetlú pokožku vybrala som si 010 Sand Beige. Dávkovanie make-up je cez pumpičku, ktorá sa dúfam neskôr bude dať rozobrať :D  

Vďaka špeciálnym, svetlo odrážajúcim pigmentom, pleť vyzerá sviežo a zamatovo jemne po celý deň. Tento ľahký make-up bez obsahu oleja dokonale splynie s pokožkou.



Druhý krok k dokonalému looku.



Cena v DM drogerie Košice: 6,79€






Transparentný sypký púder Prime and Fine od CATRICE cosmetics.
Jemný a transparentný biely púder s dlhotrvajúcim a fixačným efektom. Pohlcuje maz a zmatňuje pleť. Už žiadne obrúsky a lesklá pleť. Nanáša sa ako posledne fáza líčenia na make-up.

Tretí krok k dokonalému looku.

Cena v DM drogerie Košice: 5,79€





Ja si zvyknem ešte na pleť naniesť trošku púdru (DERMACOL Compact powder 1), aby som pleť zjednotila a zafixovala. Ak si nájdete čas a takýmto spôsobom si nalíčite pleť verte, že to bude bez lesknutia ... a pleť nebude určite preplácana. Jednotlive zložky sú veľmi jemné a ľahké takže žiadna vrstva, ktorá schová vašu identitu. Je potrebné vedieť sa nalíčiť správne a dôkladne, keď očakávate výsledky. 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...