utorok 26. júna 2012

Zablúdila som do obchodov

Toto sú obete môjho dnešného nakupovania ... vybrala som sa do Optimi, že si pozriem nejaké šatičky na promocie, ale nikde nič ... a tak som aspoň nakúpila drobnosti pre radosť ...

Modrú šatku do vlasov som našla v NewYorker za 1,95€ ... ešte tam nájdete odtiene zelenej, čiernej, červenej a fialovej. 

Sponky lastovičky som si vyhliadla v H&M za zlacnenú cenu z 4,95€ na 3€ ... musela som ich mať ... veď predsa lastovičky :D no nie

A posledná vec, ktorá bola veľkým prekvapením je kovové puzdro na intímky Jessa (značka dm drogérie) za 1,10€ ... a keď som prišla domov tak po odbalení som vo vnútri objavila lesk Alverde 51 Blackberry ... farba je možno na pohľad veľmi tmavá, ale po na nesení na pery je jemnučká, taká vínová ... tak šup šup  do dm drogérie :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...