utorok 13. novembra 2012

DIY: Šalát a la Praha



Ahojte, dnes vám zase prinášam niečo chutné, čo vám snáď aj ulahodí, tak ako mne. Tento šalátik som jedla teraz v nedeľu v Prahe, keď som bola na L´oreal beauty školení (o tom neskôr) a chutil tak božsky, že som sa rozhodla, že si ho dnes pripravím. Spravila som si trošku vlastnú obmenu, pridala ničo a niečo odobrala :D a chuti rovnako skvelo. Netuším, ako sa takýto šalát vôbec volá, a tak som ho nazvala Šalát a la Praha :) 

Všetko to, čo som použila nájdete v Bille. 
Tak ideme na to.


ČO NA TO POTREBUJETE:
- 1 šalátovú zmes (100g - na 4 porcie)
- vlašské orechy
- sušené brúsnice
- čierne sušené hrozná
- syr Niva
- olivový olej
- balzamikový ocot 

AKO NA TO:
Nič nové, ale ako je to už pri šalátoch zvykom, tak zmiešame dokopy šalátovú zmes, a všetko ostatné podľa chuti. Ja som to všetko pridávala od oka, aby medzi listami bolo vidno aj nejaký ten orech, hrozno, brusnicu a na kocky nakrájanú Nivu. Nakoniec pridáme olivový olej, ktorý ja pridávam 1 čajovú lyžičku na jednu porciu. Balzamikový ocot nechutí každému, takže ten si už pridá každý sam. Ja zase rovnako ako olivový olej pridávam na jednu porciu  aj 1 čajovú lyžičku balzamika. 

Prajem dobrú chuť

1 komentár:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...