nedeľa 4. novembra 2012

RecenZiaja - Goat´s milk body lotion & creamy shower soap



Dnes vám prinášam recenziu prírodnej poľskej kozmetiky Ziaja, ktorá je na trhu už od roku 1989. Ziaja sa orientuje na výrobu farmaceutík a kozmetiky vysokej kvality, ktorá sa špecializuje na produkty určené pre tvár, telo a vlasy. Produkty značky Ziaja majú neutrálne pH pre pokožku a čo ma veľmi teší nie sú testované na zvieratách. To je pre mňa pri výbere kozmetiky veľmi dôležité. Čo je veľmi chválihodné je, že spoločnosť Ziaja sa podieľa na recyklačnom procese "prázdne balenie" a všetky produkty majú označenie "Zelený bod" - Ziaja je ekologicky uvedomelá značka. 

V rámci spolupráce s touto značkou som sa rozhodla pre vás zrecenzovať jej dva asi najcharakteristickejšie produkty, Kozie mlieko - krémové sprchové mydlo a Kozie mlieko - telové mlieko. Tieto dva produkty som testovala asi najdlhšie zo všetkých, ale precízne, až do poslednej kvapky.



Aj keď je toto 500 ml "mydlo" určené pre všetky typy pokožky určite najviac ulahodí suchej a málo pružnej, ktorú pekne zhydratuje, upokojí a dodá jej pružnosť. Prvé čo ma veľmi prekvapilo je intenzívna kvetinová, možno až levanduľová vôňa, na ktorú som si pravdupovediac musela zvyknúť, pretože z názvu som očakávala nejaký mliečny neutrálny extrakt s minimálnou parumfáciou. Asi to bude tým, že toto mydlo obsahuje jemné umývacie zložky rastlinného pôvodu. Konzistenciou sa mydlo zase naopak dokonale podobá mlieku, ktoré sa krásne rozteká a nemá prehnane hustú konzistenciu. Pri umývaní s hubkou, sa pekne vsaje a jemne napení. Nečakajte žiadnu veľkú penu - veď je to predsa len mlieko nie sprchový balzám. Pokožka po osprchovaní ostáva jemná a svieža a oproti silnej aróme sprchového mydla si odnáša len jemný závan kvetín. Aby ste však proces obnovy suchej suchej pokožky dotiahli dokonca odporúčam vám použiť po osprchovaní aj ďalší produkt z rady Ziaja - kozie telové mlieko. 




Hydratačnú sprchu s kozím krémovým sprchovým mydlom od Ziaja, je dobré zakončiť týmto regeneračným a hydratačným telovým mliekom, ktorý pokožku vyhladzuje a zjemňuje zároveň. Podobne ako sprchové mydlo má výraznú arómu, takže ak by to niekomu prekážalo tak určité ho odporúčam použiť pred spaním, kedy vás táto vôňa upokojí nie len na tele ale aj na "duši". Jednoducho vám dopraje pokojný relax. Tak isto ako sprchové mydlo má konzistenciu podobnú tuhšiemu koziemu mlieku, ktorá sa do pokožky pekne vstrebáva hneď po vmasírovaní. Mlieko je jemné vodnaté (viď foto - v strede tuhé pokrajoch vodnaté), čo pokožke dodá dostatok hyratácie (po celú noc). Toto 400 ml balenie vám vydrží určite dlho, podobne ako mne, pretože na nakrémovanie celej pokožky mi stačili tri stlačenia dávkovacou pumpičkou. 




Tieto šikovné produkty od Ziaja si odo mňa vyslúžili celkom vysoké hodnotenie, ak by som mohla tak im dám celých 5 purpuriek, ale keďže mi trošku prekážala ich parfumácia a nemám hodnotenie 4 a 3/4, tak mi neostáva nič iné ako ich ohodnotiť silnými 4 purpurkami. Určite si Ziaja sprchové mydlo a mlieko zaslúžia vašu pozornosť, pretože vám doprajú najviac čo vám môže kozmetika z kozieho mlieka ponúknuť, pretože už aj naše staré mami vedeli akú zázračnú moc má kozie mlieko. 
Kto má záujem o Ziaja produkty, ktorých je mnoho, nájdete ich v obchodoch ako Kaufland, 101 drogérie, OD Tesco a ešte v Hypernove. Ten, kto rád nakupuje v pohodlí domova tak vám odporúčam navštíviť stránku www.dobrakozmetika.sk.

Viac o Ziaja produktoch nájdete na stránke www.ziaja.sk 

1 komentár:

  1. túto radu používa moja mamča ;)
    ziaju milujem,
    ja používam uhorkovú radu ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...