utorok 6. novembra 2012

Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm



Dnes som si pre vás pripravila mini vzorkovú recenziu BB Creamuz zo stránky  http://www.bbcreamshop.sk/.

V rámci spolupráce sa mi dostal do rúk rozkošný ružový Skin79 Hot Pink+ BB, no nečakala som, že zásielka bude doplnená o pár ďalších mini balení z radov tohto shopu.
Takže okrem toho som si v malej obáločke našla vzorku Skin79 Gold Label VIP Super Plus Beblesh BalmSkin79 Oriental Gold Plus BB Cream, Rose Lemon tea BB SPF20 PA+ Good Afternon od Skinfood, Liole Beyond thr solution BB Cream a Skin79 BB Cleanser.



Skin79 Hot Pink+ BB nájdete na stránke bb cream shopu a môžete si ho kúpiť za 18,79 €. Možno sa vám zdá, že je to veľa ze BB cream, ale oproti tým naším orandžovým a lesknúcim sa BB creamom je toto fakt neporovnateľné. Už len z tohto dôvodu ma tento shop oslovil, pretože ich BB creamy sú bieliace v porovnaní s ostatnými, kde ja osobne s tvárou novorodeného upíra :D si iný odtieň ani dovoliť nemôžem, pretože všetko po čase zoxiduje a vyzerá ako maska. Takže okrem toho, že Skin79 Hot Pink+ BB má bieliace účinky, je hustotou porovnateľný s makeupom, redukuje jemné vrásky a tak isto chráni pokožku UV 25. UV faktor som momentálne v tomto počasí vyskúšať nemohla, ale určite obstál v bielení (vyzerám prirodzeno) a tak tiež vo vypnutí pokožky. Bola som prekvapená viditeľným vypnutím pokožky, po aplikácii tohto šikovného Skin79 Hot Pink+ BB

Skin79 Hot Pink+ BB je vhodný pre normálnu až mastnú pleť, čo mne až tak celkom nevyhovovalo, pretože moja pokožka je suchá, ale tak lesknem sa po čase tak či tak. Píše sa síce, že tento Skin79 Hot Pink+ BB prekrýva aj pigmentové škvrny, akné a nedokonalosti pleti, ale tak dnes som mala celkom zlú pokožku, ale musela som tak či tak použiť ešte korektor. Však v rámci zjednotenia pokožky a svetlého odtieňa je fakt dokonalý. Som jednoducho nadšená.

Niekto je možno skeptický voči tomu, že tieto krémy sú kórejské, ale odkiaľ by som sa dostala k svetlým odtieňom, keď svetom vládne opálená pokožka a jedine asi v Kórei a Japonsku sa preferuje porcelánová pokožka.

Skin79 Hot Pink+ BB je nabitý ako vitamínová bomba výťažkami z kaviara, zeleného čaju, slnečnicových semiačok a ryže. Čo viac chcieť. Niekedy to nemá ani orajstný make-up
   



BB cream z  bb cream shopu sa nanáša podobne ako obyčajný krém no dodáva pleti viac. Zahŕňa v sebe funkciu makeupu a tak aj krému.  Ak je potrebné tak krém rozotrieme na tvary aj v dvoch vrstvách pomocou prstov. Tak dodáte pleti svetlejší odtieň.

Preto som sa jednoznačne rozhodla dať Skin79 Hot Pink+ BB 5 purpuriek. Ako jediný BB mi ponúkol požadovaný odtieň, výživu pre pleť, a tak dokonalý flakón, v ktorom sa Skin79 Hot Pink+ BB predáva jednoducho musíte mať :) 

Takže ak ste mali niekedy taký problém ako ja, nevedeli ste si nájsť najsvetlejší odtieň, ktorý vám na pleti po čase nezoxiduje do oranžova alebo jednoducho zíde z pleti, už hľadať nemusíte. Jednoducho návšivte stránku  bb cream shopu a vyberte si podľa typu svojej pleti. 

A ak sa chcete dozvedieť viac o týchto BB cremoch, tak odpovede na najčastejšie kladené otázky nájdete na stránke TU

2 komentáre:

  1. ahoj :) BB krémy nepoužívam ale máš pekne farebne pôsobiaci blog :)

    pozývam na svoju minigiveaway http://nadkinsvet.blogspot.sk/2012/10/moja-prva-rozdavacka-pre-milovnikov.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...