piatok 23. novembra 2012

Vianoce s Biodermou



Kým sa mi nahráva video, o ktoré sa snažím už od včera rozhodla som sa vám napísať pár noviniek, ktoré vám prináša skvelá Bioderma.



Verím, že každá z vás, ktorá vyskúšala túto skvelú značku si jednodznačne obľúbila ružovú Sensibio H2O.
Do lekárni sa dostáva vianočná LIMITOVANÁ (časovo aj kusovo) Sensibio H2O.
Určite stojí za to si ju zaobstarať, buď ako mikulášsky alebo vianočný darček. 
Ale ponáhľajte sa :) Veď prečo si neurobiť Vianoce už dnes :)


A to  nie je všetko ...
Sensibio H2O môžu používať dievčatá ale aj chalani, bez ohľadu na vek, ale od určitého obdobia je dôležité venovať pozornosť svojej pleti a dodať jej správnu pružnosť a pevnosť.
A pre túto starostlivosť Bioderma vytvorila rad Matriciane, o ktorom som vám už písala v článku Prvý anti-age set od Biedermy.

Matriciane Riders krém a sérum pre 35+


Matriciane Fermeté krém a sérum pre 45+



2 komentáre:

  1. Nad videem jsem se štvala 2 dny a stejně je k prdu! :D a teda mycelárka vypadá opravdu roztomile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď ja som si myslela, že mám program v ktorom videa robia aj iné blogerky, vedela som s ním robiť, ale ešte žiadne video som nedokončila :D a keď ma už tlačil termín tak zistím, že môj program nefunguje :D akože táto moja prvá sranda nie je dokonalá a nevyzerá tak ako v PC :D ale nech už je ako je :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...