streda 21. novembra 2012

Fashion na premierach Breaking Dawn 2



Ako každý Twilight maniak ani ja som si nemohla nechať újsť posledný diel upírskej ságy Breaking Dawn part 2. Nedostala som sa priamo na polnočnu predpremieru ale videla som a to je podstatné. Pretty boy sa obetoval a našiel aj nejaké tie svetle momenty keď sa mu tento film páčil a zasmial sa :) 
Síce som nebola na predpremiere a ani na žiadnej svetovej premiere, ktorej sa zúčastnili herci, tak som sa rozhodla, že vám prinesiem pár náhľadov na červený koberec svetových premier Breaking Dawn part 2. Kristen vyzerala úžasne v každom meste. 

Posúďte samé :)

Najviac sa mi páčila v žltých šatičkách od Christiana Diora na premiere v Madride.
Kristen v šatách od Zuhair Murad na premiere v L.A. a Rob v zelenom slim obleku od Gucci
Premiera v Berlíne a Kristen v šatách od Elie Saab, Rob v obleku od Burrbery a Taylor v obleku na dve gombičky od Hugo Boss.
Premiera v Londýne a Kristen v šatách od zase od Zuhair Murad a Rob v obleku zase od Burrbery.
Dosť neformálne prišli Taylor a Rob na tlačovke v Madride. Kristen sa zase naopak ukázala v šatách z jarnej kolekcie 2012 od Julien Mcdonald.
Nikki v šatách z kolekcie Naeem Khan, Elizabeth v odvážných šatách z jarnej kolekcie 2013 Izmaylova a Ashley v šatách od Donna Karan.
V týchto šatách z kolekcie jar 2012 Carolina Herrera vyzerala Elizabeth oveľa lepšie ako  v tom odvážnom kúsku :) 
A Ashley tiež podľa mňa svedčali viac tieto šaty z kolekcie Donna Karan než tie tmavé. 
Veľmi ma prekvapila táto zmena Dakoty. Neviem , či to je zmena pre nejakú ďalšiu úlohu, alebo len výstrelok sylistov. Ako sa vám páči jej nová farba vlasov?
A tiež prišla v celkom "starom" kúsku od Elie Sabb, jeseň 2012.

Tak keď ste už videli alebo nevideli najnovšiu a poslednú časť ságy Twilight, myslím že nemusíte byť fanušíkom upírov ale soundtrack ku  každému dielu stál za to a stojí za to aj tento posledný.
Príjemné počúvanie.


1 komentár:

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...