utorok 30. októbra 2012

Dia de los Muertos - Halloween Makeup





Happy Halloween

Všade naokolo samé masky, totuorialy po nete, ako spraviť tú najoriginálnejšiu, najzložitejšiu a najjednoduchšiu.
Ja som sa do štýlu Dia de los Mertos zaľúbila už dávno, keď ešte sa o nej ani toľko nehovorilo a tento rok je asi všade :) 
A keďže tento rok, tento Halloween mám blog, tak som sa rozhodla odprezentovať aj to svoje :) 

Dúfam, že sa bude páčiť









Vo svojej podstate toto nie je zložitý makeup. Dôležité je mať pevnú ruku a potom trpezlivosť, to následne odlíčiť ... ale verím, že Sensibio H2O od Biodermy mi to uľahčí. 

Na bielu pleť som použila, rozdrvený biely očný tieň v kombinácii s púdrom, na vykontúrovanie tváre som použila ružovu lícenku v kombinácii s červeným tieňom.
Oči som maľovala najprv čiernou tužkou aby následne na nej držal čierny tieň a na  všetky zvyšné kontúry, ktoré sú asi  najväčšou piplačkou, som použila čiernu linku.

A make-up je hotový.
Aby bol kostým kompletný stačí si natočiť vlasy, dozdobiť kvetinami a na seba dať španielske šaty, ktoré nájdete v akejkoľvek požičovni.

Za čo ste tento rok šli vy?

11 komentárov:

  1. Noooo...podarilo sa ti to naozaj skvele. Obdivujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne sa to paci :) skoda ze uz nechodim na taketo akcie, kedysi som bola na kazdom maskarnom a halloweene, teraz uz akosi nemam s kym taketo potrhle veci robit a samej mi je to cudne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a za koho by si šla, ak by si sa tento rok niekam vybrala na party :)

      Odstrániť
  3. your make up looks very good! great work sweetie. your blog is very lovely and interestng. im glad if you visit my blog,too. <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau sikovnica :) tieto masky sa nam velmi pacia a momentálne su asi aj najpopularnejsie :):-bd

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no a tento rok som to nemohla odignorovať ... trosku som sa bala ako to pojde dole ... ale Sensibio robi zazraky :D

      Odstrániť
  5. Wow, tento look sa mi nehorazne pačii,,užasne si to spravila !!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...