streda 24. októbra 2012

Fake Tattoos



Ahojte ...
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na semipermanentné tetovanie od švédskej značky Fake Tattoos. Pri spolupráci s touto značkou som si mohla vybrať dva ľubovoľné motívy. Komunikácia s Anou, ktorá mi túto spoluprícu navrhla bola skvelá a nechali mi aj priestor pre vlasný spôsob odprezentovania ich tetovačiek :) 
A aké motívy som si teda vybrala? Samozrejme som nemola odignorovať motív lastovičiek v kombinácii s hviezdami a ružou a jeden krásny veľký dream catcher. Tetovačky prišli závratnou rýchlosťou, možno výhodou bolo, že sme na jednom kontinente, pretože na jednu značku bižu čakám asi od kedy som založila blog :D snáď sa aj dočkám. V obálke spolu s tattoos bol aj sprievodný list s malými inštrukciami, aby naša spoluprácia dosiahla dokonalosť :)


Ako testing som si vybrala jednu z lastovičiek. Vystrihnúť, odlepiť ochrannú fóliu, nalepiť na ruku, navlhčiť hubkou, počkať 30 sec., odlepiť mokrý papierik a nechať tetovačku vyschnúť. Výsledok bol dokonalý, narozdiel od tých naších žuvačkovích tetovačiek sú tieto svetlejšie. Myslím to tak, že obrysy nie sú tak neprirodzeno čierne čo robí z Fake Tattoos vierohodnejšie tetovačky. Dokonca aj ľudia okolo boli v presvedčení na prvý pohľad, že tetovačka je ozajstná. Možno to budil dojem jemného začervenania, ktoré mi prešlo tak po 15 minútkach, ale tak pri mojej pokožke, to nie je nič nezvyčajné. Tieto tetovačky sú však hypoalergénne, bezpečné a netoxické.

Síce sa na nich píše, že vydržia 3-10 dní podľa typu pokožky, ale tak u mňa sa lastovička neohriala ani jeden deň :) pri umývaní riadu z nej zliezlo jedno krídelko :D ale zase ak sa tetovačky chcete zbaviť v jednom momente, nemusite ju vobec násilim zotierať z pokožky, pekne sa sama odstráni, ak na ňu pustíte prúd teplej vody - bez začervenania. 

A čo okrem skvelého semipermanentného tetovania vie Fake Tattoos zabezpečiť?
- dodanie do celého sveta do 48 hodín
- nízke poštovné
- netoxické materiály
- jednoduchú aplikáciu
- a tiež aj dlhu trvácnosť tetovania (ak bude mať niekto lepšie skúsenosti s týmto bodom nech sa mi ozve)

Ak by ste mali záujem o tieto švédske doplnkové vychytávky, ktoré na pohľad konkurujú tým ozajstným tetovaniam, tak sa nazebudnite zastaviť na stránke http://www.faketattoos.se/en/ . Fake Tatoos najdete aj ne faceboku http://www.facebook.com/pages/Fake-Tattoos/148446165187741?ref=ts&fref=ts a tiež aj na twittery fake_tattooss (kde uverejňujú VIP zľavové kódy)

Jednu purpurku som ztrhla pre tu krátku dobu, ktorú mi tetovanie vydržalo na ruke. Inak sú dokonalé :)

2 komentáre:

  1. Koľko vydrží? 3-10 dní? len? lebo ja som tak počula že tieto vydržia 3mesiace... :OO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani 3 dni to nevydrží, ak človek dodržiava základne hygienické návyky :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...