pondelok 1. októbra 2012

Giveaway winners ...



Ako som vám sľúbila a avizovala, tak včera som ukončila essence giveaway, skontrolovala som vaše komentáre a zoradila ich tak ako prichádzali, kedže niektoré možnosť pridať ešte jeden komentár, si prečítali asi viackrát :) ale nevadí. Poradie si kľudne môžete aj prekontrolovať, nikto nebol prehodený na "lepšie" miesto ani bezdôvodne vyradený (okrem jedného, ktorý nespĺňal požiadavky).


Dnes síce končí moja prvá giveaway ale už plánujem ďalšiu a lákavejšiu, keďže som sa dostala k spolupráci s kozmetikou Bioderma. 


Takže sa máte na čo tešiť. 
Sledujte môj blog a dozviete sa viac :) 




Do Giveaway of last sumer day sa zapojilo 10 dievčat zo Slovenska a 8 dievčat z Česka.
Dokopy ste napísali 24 súťažných komentárov.

1. Monika Ludasová
2. Monika Ludasová
3. Estrella
4. Zrzunka
5. Maťa
6. NATS
7. NATS
8. kiki
9. Swea Wialt
10. Geminka
11. Monika Hrubá
12. ervulenka
13. ervulenka
14. Lizzy
15. Veronika
16. Anna´s glamour
17. Anna´s glamour
18. E_V_E
19. E_V_E
20. lola 181
21. babapp
22. babapp
23. EW*Edens
24. Isabelle Matyoova

NATS
Veronika
babapp


GRATULUJEM :)

4 komentáre:

  1. moja prvá výhra :))) gratulujem aj ostatným :) a rada by som bola ak by ste sa zapojili aj do mojej giveaway :) http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/09/naramkova-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :) gratulujem Veronike aj Baške veľmi si ma potešila, na ten balzamík na pery som sa práve tešila najviac :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tesne tesne,ale gratulujem dievčatám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...