sobota 27. októbra 2012

Superheroe´s T-shirts



Ak sa pamätáte, tak na konci septembra som vás prosila o pomoc, aby ste mi pomohli s hlasmi v súťaží o 3 superheroes tričká, alebo o tričká hrdinov z Ligy spravodlivých. A aj keď to bol ťažký a hnusný boj vyhrala som ich. Českí chlapci sa nevedeli zmieriť s tým, že geek tričká vyhral niekto zo Slovenska a dokonca dievča. Dokonca mi písala sestra jedného z nich, že načo sú mi tie tričká a ešte ma počastovala "milými slovami". Moja odpoveď "súťažím pre to, aby oni mali pekný večer", naštartovala hotové peklo. Ja som však rada, pretože viem, že za mňa hlasovali ako ľudia zo SR tak aj ČR. Bolo pre nich ťažké pochopiť, že som dala reklamu na súťaž a stránku, ktorá ju uskutočňovala všade kde sa dalo a hlasovalo sa naozaj zo všadial ... blog, stránky na FB, profily a zdieľania. Veľmi mi pomohol aj kamarát Tomi, ktorému som sa aj poďakovala tričkom Supermana. Zvyšné dve tričká ostali mne a pretty boyovi :) Trička sú zo stránky http://www.geekshop.cz/, kde nájdete asi všetky geek stuffs. Dúfam, že ľudská nenávisť a zloba raz vymizne, pretože, toľko uražiek čo ma stála táto výhra asi neznesie každý (a to bez samochvály) - na to treba žalúdok. Ale už len pre ten prístup súťažiacich som sa rozhodla, že to vyhrám. A vám ďakujem :)


1 komentár:

  1. ja keď som vyhrala na facebooku lady gaga- fame, tak mi vypisovali neznáme ženy správy.. ignorácia je najlepšia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...