utorok 23. októbra 2012

L´oreal Casting Creme Gloss 535 - Hair Coloring



Skončilo leto a s ním odišli aj moje ombré vlásky a rozhodla som sa, že vyskúšam ďalší odtieň z rady Casting Creme Gloss.
Ďávnejšie ste mohli čítať o farbení 513 Ľadový gaštan, ten bol dosť tmavý, ale kedže je toto farba semipermanentná tak sa postupne pekne vymyla. 

Teraz som vsadila na chrumkavejšiu Čokoládovú, s ktorou nemám dobre skúseností najmä od značky Schwarzkopf - jednoducho stále chytala dočierna. 
Avšak L´orealka vyzera neskutočne krásne a zatial som sa nesklamala, pretože to čo bolo na obale bolo aj o pár minút na hlave.




Ako si môžete všimnúť tak farba Casting Creme Gloss je vždy krásne trbietavá a dodáva tak vlasom lesk.
 
 
A takto vyzerala mojá ombre farba vlasov pred farbením - fotke je fotená s bleskom


Farba počas farbenie netmavla tak ako som bola zvyknutá u Schwarzkopf - Čokoládová.
To sa jednoducho nedá porovnať, pretože L´oreal sa snaží držať prirodzených odleskov.
Ktorá z vás už neskúsila čokoládovu a odchádzala s čiernou.
Toto sa jednoducho pri L´oreal farbení stať nemôže.
V porovnaní s minulým farbením je čokoládová svetlejšia ako ľadový gaštan a to ma veľmi potešilo :)
 

 
A toto je finálny výsledok bez blesku a s bleskom.
Farba sa dokonale zhoduje s krabičkovou predlohou je krásne čokoládová a základ je ten, že nie je čierna.
Táto farba od L´oreal Casting Creme Gloss ma asi najviac potešila.
Dúfam, že mi vydrží čo najdlhšie, kedže je to smipermanentná farba, čo znamená, že štruktúru vlasu nepoškodzuje, neobsahuje amoniak a vlasom dodáva zdravý lesk. Takže táto farba sa hodí na oživenie prirodzenej hnedej.
 
A samozrejme nemusela som použiť dve tuby, aj keď mám dlhé vlasy.
 
L´oreal je skvelé rozhodnutie ak chcete skúšať rozne odtieňe, bez trválých následkov a plaču z výsledného odtieňa :)
 

Čo na to poviete?
 

9 komentárov:

  1. ja tiež som používala dlho Castingy :-) a bola som s nimi spokojná ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Casting je fakt šikovná farba ... nedám na ňu dopustiť :)

      Odstrániť
  2. ja sa po dlhej dobe tiez chystam nafarbit vlasy, ale absolutne neviem akou farbou, kedze je to uz asi 2 roky co som si naposledy farbila vlasy :D a tiez mam problem s odtienom, lebo teraz mam prirodzene ombre, nechapem preco sa mi tak vlasy cudne sfarbili, tak rozmyslam ci svetlejsiu, alebo tmavsiu :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskušaj Casting ... nemáš tým čo pokaziť ... a ak sa ti zapáči tak od loreal si môžeš dokúpiť farbu ... a tento "šampon" aj pekne prekryl moje "nepirodzene" ombre a zjednotil vlasy a dodal im lesk a jemnosť

      Odstrániť
  3. Výborný výber farby a skvelý výsledok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne tento odtieň som mala aj ja a bola som s ním veľmi spokojná :) určite po casting gloss ešte siahnem :bd Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za recenziu, naposledy som si doma farbila vlasy a avízovaná stredne hnedá sa zmenila takmer na čiernu :D Loreal som ešte neskúšala, takže nabudúce zbehnem pre túto farbu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. presne tak si predstavujem cokoladovu. a dokonca sa to aj podoba na tu co je na krabicke. takze super
    D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No mne to s tou čokoládovou vôbec nevyšlo. Brala som ju v obchode s tým vedomím že sa to bude aspoň trochu podobať obrázku. No keď som si ju dala bola strašne tmavá - až do čierna s bordovým odleskom! Mne čierna nepristane vôbec, takže to pre mňa dopadlo hrozne. Ta tetka na krabičke mala peknú pravú hnedú, skoro až oriškovú! Ja viem že sa nemá riadiť tým čo je na obale, ale je predsa jasné že aspoň podobne to vyzerať bude. Lenže moja sa ani trochu nepodobala.
    Ale inak nemám s Casting Creme Gloss žiaden problém. Sú to fakt fasa šampóny. Stále si ich kupujem. Akurát s týmto mi to nevyšlo. No čo už, budem musieť znova počkať pol roka kým sa vymyje...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...